  • 1. Data: 2002-12-12 21:53:07
    Temat: Re: Kredyt na samochod w Fiat Bank
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > na samochod. Mozliwosc przedterminowej splaty kredytu bez
    dodatkowych
    > kosztow przy potraceniu jednej dodatkowej raty. Stad szybkie
    pytanie - co
    > to w ogole za bank i czy ktos zna te oferte i moze ja
    polecic/odradzic?

    No :) Fiat Bank - czyli powolany przez producenta bank w celu
    zwiekszenia sprzedazy samochodow tej wlasnie marki. Zazwyczaj
    otrzymanie kredytu w takich bankach (jest np opel, vw bank) na zakup
    samochodu konkretnej marki jest bardzo prosty, a i oprocentowanie dosc
    konkurencyjne (bo jak nie to kazdy szedlby gdzie indziej po kredyt - a
    bron Panie Boze do konkurencyjnego salonu).

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankow

  • 2. Data: 2002-12-12 21:53:09
    Temat: Kredyt na samochod w Fiat Bank
    Od: "Marcin" <W...@s...pl>

    Oferuja taki na stosunkowo atrakcyjnych warunkach (przynajmniej na pierwszy
    rzut oka) przy zakupie Fiatow - 2% oplaty przygotowawczej i oprocentowanie
    13,5% (podaja jeszcze, ze efektywnie jest to 8,5%). Brak zastawu bankowego
    na samochod. Mozliwosc przedterminowej splaty kredytu bez dodatkowych
    kosztow przy potraceniu jednej dodatkowej raty. Stad szybkie pytanie - co
    to w ogole za bank i czy ktos zna te oferte i moze ja polecic/odradzic?

    Marcin

  • 3. Data: 2002-12-12 23:16:39
    Od: "Marcin" <W...@s...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a) w
    artykule <atb0p6$vf$1@news.onet.pl>...

    > No :) Fiat Bank - czyli powolany przez producenta bank w celu
    > zwiekszenia sprzedazy samochodow tej wlasnie marki.

    A dlaczego jego konto prowadzone jest w Citibanku?

    Podobniez Citkiem zalatuje paragraf o odsetkach karnych za spozniona
    platnosc - 45%...

    Marcin

  • 4. Data: 2002-12-12 23:59:34
    Od: "Mateusz Jaworski" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > samochodu konkretnej marki jest bardzo prosty, a i oprocentowanie dosc
    > konkurencyjne (bo jak nie to kazdy szedlby gdzie indziej po kredyt - a

    no szczegolnie w vw bank oprocentowanie jest szczegolnie atrakcyjne
    jak wzioles kredyt 2 lata teu ze zmienna stopa to dalej placisz 23%, choc
    nowe umowy sa juz na 13% zawierane:)))

    po prostu bank liczy na stalych, wiernych kliento dlatego tak o nich dba;)

    pzdr

    matjaw

  • 5. Data: 2002-12-13 06:06:59
    Od: Tomek Dygała <t...@f...post.pl>

    Użytkownik "Marcin" <W...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:01c2a234$3e3a4340$64084cd5@default...
    > Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>
    napisał(a) w
    > artykule <atb0p6$vf$1@news.onet.pl>...

    nic dodać nic ująć.
    w promocjach nie ma żadnej podpuchy - sponsoruje je producent.

    > A dlaczego jego konto prowadzone jest w Citibanku?

    outsourcing - to magiczne słowo w FBP a w zasadzie całym Fiacie.
    w FBP nie ma np. obsługi kasowej, na miejscu za to jest
    filia Pekao SA gdzie też jest rachunek pomocniczy.

    > Podobniez Citkiem zalatuje paragraf o odsetkach karnych za
    spozniona
    > platnosc - 45%...

    spoko. w Citi jest tylko rachunek i nic więcej.

    pzdr.
    Tomek D. (były pracownik FBP)

    --
    GOT w Internecie http://www.got.w.pl
    Źle Cię potraktowali w schronisku?

  • 6. Data: 2002-12-13 08:42:53
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    Mateusz Jaworski pewnego razu popełnił(a):

> [...]
    > placisz 23%, choc nowe umowy sa juz na 13% zawierane:)))
    >
    > po prostu bank liczy na stalych, wiernych kliento dlatego tak o

    witam

    ja natomiast wzialem kredyt w Fiat Bank Polska w sierpniu (tez zmienna
    stopa) a w pazdzierniku dostalem ladne pismo i nowy plan splaty bo
    obnizyli oprocentowanie :-) bardzo pozytywnie mnie tym zaskoczyli

    pozdrawiam
    ---------------------------
    premek

  • 7. Data: 2002-12-13 09:11:07
    Od: "micom.edu.pl" <m...@w...pl>

    > ja natomiast wzialem kredyt w Fiat Bank Polska w sierpniu (tez zmienna
    > stopa) a w pazdzierniku dostalem ladne pismo i nowy plan splaty bo
    > obnizyli oprocentowanie :-) bardzo pozytywnie mnie tym zaskoczyli

    Ja mam kredyt od grudnia 2001 w tym miesiacu place ostatnia rate, tez
    zmienna stopa procentowa, w ciagu roku dwa razy mialem przeliczany kredyt i
    obnizke raty. Wprawdzie o jakies grosze ale zawsze cos.
    Niemam zastrzezen co do oferty, kredyt dostalem bez zadnych dokumentow w
    godzinke!!!
    Ponadtto niedokonca dotrzymalem umowy - to znaczy po 6 miesiacach wygasła mi
    polisa AC i nie odnowilem jej co bylo zabezpieczeniem kredytu - ale nie
    czepieli sie o to.
    Ogolnie jestem zadowolony ;)

    pozdrawiam Pawel

  • 8. Data: 2002-12-13 16:30:30
    Od: "rena" <r...@p...pl>

    > Brak zastawu bankowego na samochod.

    ale przy jakis minimalnej wplacie wlasnej - chyba 20 % wartosci samochodu.

    > Mozliwosc przedterminowej splaty kredytu bez dodatkowych
    > kosztow przy potraceniu jednej dodatkowej raty.

    no potracenie 1 raty to jest wlasnie ten koszt - zwroc uwage, ze niemaly!!!
    i jak to sie ma to nowej ustawy konsumenckiej?

  • 9. Data: 2002-12-13 22:31:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

> [...]
    > rzut oka) przy zakupie Fiatow - 2% oplaty przygotowawczej i oprocentowanie
    > 13,5% (podaja jeszcze, ze efektywnie jest to 8,5%).

    Efektywnie to chyba raczej 18,5% [http://www.fiatbank.pl/stopy.htm], ale
    jesli faktycznie w umowie wpisza 8,5% to tylko brac, bo wtedy dostaniesz
    kredyt na 0% :).

    Maciej

  • 10. Data: 2002-12-14 10:03:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik rena <r...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:atd1v2$7ba$...@f...acn.pl...
> [...]
    niemaly!!!
    > i jak to sie ma to nowej ustawy konsumenckiej?

    Zapewne nijak, bo taki zapis jest w starej umowie, a ustawa dotyczy umow
    zawieranych po jej wejsciu w zycie.
    Nie sadze, zeby byli tak glupi by ten zapis utrzymac w nowych umowach.
    Tu tez widac, ze ta ustawa byla potrzebna...

    --
    Pozdrowienia
    ---