  • Data: 2016-04-14 23:36:23
    Temat: Re: Pekao SA
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Zbynek Ltd." neo14p$4cd$...@n...news.atman.pl

    takim przyzwoitym zachowaniem jest taki właśnie
    wysyłają takie zawiadomienia. Bank nie może? Musi
    to zachowaj się przyzwoicie" jest bardzo dobrą

    Jeśli nie ma powinności -- nie jest prawdą, że powinien,
    ale jeśli nie ma zakazu -- może.

    Pewien fizyk pozwolił ludziom na to, by go brzydko nazywali, więc
    niektórzy korzystali z tego pozwolenia. Mnie też pozwolił, ale
    nikomu nie nakazał, więc ja go tak brzydko nie nazywałem.

    > Banki nie są od przyzwoitego zachowania. Banki są od zarabiania kasy. Dla siebie.
    To nie jest instytucja zaufania publicznego. To
    > najbardziej pazerna gangsteria. Wykorzysta każdą okazję, by wyciągnąć kasę od
    klienta. Jeżeli bankster nie musi czegoś zrobić, to
    > nie zrobi, jeżeli na nierobieniu zarobi.

    Wszyscy inni mają inne zdanie na temat Twego imienia?

    > A to moje zdanie. I wielu innych :-)

    Moje zdanie o Twoim imieniu -- Zbynek Ci na imię.
    Ogólnie zapamiętałem Cię jako tego, który mnie zachęcił do wzięcia
    forsy z BPH (chyba razem 760 pln) za co dziękuję i Tobie, i bankowi.

    A o bankach jest takie -- co bank to obyczaj.

    Mnie karmią banki, więc nie narzekam zbytnio, choć przypominam:

    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/wyciagi.htm

    PeKaO zapamiętałem źle -- nie tęsknię do tego banku.

    Złe zdanie mam o polskim państwie, które zabija mnie.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'