  • Data: 2016-04-16 12:49:07
    Temat: Re: Pekao SA
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Apr 2016 10:03:33 -0500, witek napisał(a):

    > Każdy bank wypracował swoją własną metodę co robić z rachunkiem po
    > rozwiązaniu umowy jeśli saldo nie jest zerowe.

    A nie powinna byc jedna metoda, gora dwie ?

    > Saldo może się zmienić po rozwiązaniu umowy bo rozliczenia mogą spływać
    > jeszcze przez jakiś czas.
    > Fizyczne zablokowanie rachunku to jest wewnetrzna techniczna sprawa banku.

    > Przy rozwiązywaniu umowy mogłeś podać co robić z nadwyżką.

    Jakos tak nie pytali, to ja nie mowilem.
    Ale to powinno byc standardowe pytanie ! :-)

    > Podejrzewam, że przeksięgowali na jakieś konto techniczne, co nie
    > oznacza, że nie jest to do odzyskania, ale bedzie wymagało pochodzenia
    > trochę za tym.

    O forme mi chodzi. Zabrac klientowi pieniadze z konta i napisac
    "Korekta", to jakos tak dziwnie :-)

    Jeszcze rozumialbym 1gr, korekta zaokraglen czy jakos tak, ale 3zl to
    juz powazna kwota :-)
    300zl tez by skorygowali ?

    J.