  • 1. Data: 2016-04-09 23:29:33
    Temat: Pekao SA
    Od: witek <w...@g...pl>

    Ma tam kotś jeszcze konto ?
    To trzymać papiery.

    http://wyborcza.pl/1,87648,19836277,xxi-wieczna-bank
    owosc-po-polsku-nie-chcesz-problemow-gromadz.html

  • 2. Data: 2016-04-11 12:52:08
    Temat: Re: Pekao SA
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    >Ma tam kotś jeszcze konto ?
    >To trzymać papiery.
    >http://wyborcza.pl/1,87648,19836277,xxi-wieczna-ban
    kowosc-po-polsku-nie-chcesz-problemow-gromadz.html

    Myslisz, ze tylko tam ?
    W kazdym ... na wszelki wypadek.

    I nie tylko bankowe.

    J.

  • 3. Data: 2016-04-13 12:42:40
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    a.pl...

    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    nkowosc-po-polsku-nie-chcesz-problemow-gromadz.html

    > Myslisz, ze tylko tam ?
    > W kazdym ... na wszelki wypadek.
    >
    > I nie tylko bankowe.

    Po spłaceniu i rozliczeniu kredytu bank powinien przysłać krótkie
    oświadczenie "kredyt nr xxxx został w całości spłacony".
    Robi tak wiele banków, również Pekao SA. Wtedy wystarczy trzymać tylko ten
    jeden świstek.

    Agnieszka

  • 4. Data: 2016-04-13 21:21:01
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Agnieszka" <a...@z...pl> writes:

> [...]
    > oświadczenie "kredyt nr xxxx został w całości spłacony".
    > Robi tak wiele banków, również Pekao SA. Wtedy wystarczy trzymać tylko

    Z tym że bank może później stwierdzić, że się pomylił (albo że np. nie
    mają śladu po takim kwicie u siebie i że może być podrobiony). O ile
    oczywiście pomyłka banku nie działa na jego korzyść, to nie wiem, czy to
    zawsze wystarczy do obrony klienta.
    --
    Krzysztof Hałasa

  • 5. Data: 2016-04-14 00:28:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Agnieszka" 570e22fe$0$655$6...@n...neostrada.pl

    > Po spłaceniu i rozliczeniu kredytu bank powinien

    Gdzie jest zapis o takiej powinności?

    > przysłać krótkie oświadczenie "kredyt nr xxxx został w całości spłacony".
    > Robi tak wiele banków,

    Porządnych banków...
    [z pożądnymi bywa różnie]

    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'

  • 6. Data: 2016-04-14 11:59:05
    Od: "Agnieszka" <a...@z...pl>

    > "Agnieszka" 570e22fe$0$655$6...@n...neostrada.pl

    > Gdzie jest zapis o takiej powinności?

    Prawdopodobnie nie ma. Co nie oznacza, że ZAKAZANE jest przyzwoite
    zachowanie. A takim przyzwoitym zachowaniem jest taki właśnie druczek.
    Prywatne firmy pożyczkowe też nie mają zapisu o takiej powinności, a
    wysyłają takie zawiadomienia. Bank nie może? Musi mieć "zapis"? Dobry powód,
    żeby zmienić bank. Zasada "nie wiesz jak się zachować, to zachowaj się
    przyzwoicie" jest bardzo dobrą wskazówką do dobierania sobie znajomych,
    przyjaciół, banków, dostawców usług...

    Agnieszka (ale to tylko moje zdanie)

  • 7. Data: 2016-04-14 14:07:10
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Agnieszka napisał(a) :
> [...]
    > żeby zmienić bank. Zasada "nie wiesz jak się zachować, to zachowaj się
    > przyzwoicie" jest bardzo dobrą wskazówką do dobierania sobie znajomych,

    Banki nie są od przyzwoitego zachowania. Banki są od zarabiania
    kasy. Dla siebie. To nie jest instytucja zaufania publicznego. To
    najbardziej pazerna gangsteria. Wykorzysta każdą okazję, by
    wyciągnąć kasę od klienta. Jeżeli bankster nie musi czegoś zrobić,
    to nie zrobi, jeżeli na nierobieniu zarobi.

    > Agnieszka (ale to tylko moje zdanie)

    A to moje zdanie. I wielu innych :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 8. Data: 2016-04-14 16:52:17
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    W dniu 2016-04-13 o 21:21, Krzysztof Halasa pisze:

> [...]
    > mają śladu po takim kwicie u siebie i że może być podrobiony). O ile
    > oczywiście pomyłka banku nie działa na jego korzyść, to nie wiem, czy to

    Dysponuję świstkiem z 3 pieczątkami w 2 kolorach i kilkoma podpisami, że
    konto jest zamknięte, a działa sobie w najlepsze. Co prawda inny bank, ale...

    --
    Grzexs

  • 9. Data: 2016-04-14 19:27:42
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/14/2016 9:52 AM, Grzexs wrote:

    > Dysponuję świstkiem z 3 pieczątkami w 2 kolorach i kilkoma podpisami, że
    > konto jest zamknięte, a działa sobie w najlepsze. Co prawda inny bank, ale...

    Nie.
    Dysponujesz świstkiem z 3 pieczątkami w 2 kolorach i kilkoma podpisami,
    że przyjęli do wiadomości, że rozwiązujesz z nimi umowę o prowadzenie
    rachunku.

    Co oni sobie teraz robią z ich kontem to ich własna sprawa.

  • 10. Data: 2016-04-14 23:36:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." neo14p$4cd$...@n...news.atman.pl

    takim przyzwoitym zachowaniem jest taki właśnie
    wysyłają takie zawiadomienia. Bank nie może? Musi
    to zachowaj się przyzwoicie" jest bardzo dobrą

    Jeśli nie ma powinności -- nie jest prawdą, że powinien,
    ale jeśli nie ma zakazu -- może.

    Pewien fizyk pozwolił ludziom na to, by go brzydko nazywali, więc
    niektórzy korzystali z tego pozwolenia. Mnie też pozwolił, ale
    nikomu nie nakazał, więc ja go tak brzydko nie nazywałem.

> [...]
    klienta. Jeżeli bankster nie musi czegoś zrobić, to
    > nie zrobi, jeżeli na nierobieniu zarobi.

    Wszyscy inni mają inne zdanie na temat Twego imienia?

    > A to moje zdanie. I wielu innych :-)

    Moje zdanie o Twoim imieniu -- Zbynek Ci na imię.
    Ogólnie zapamiętałem Cię jako tego, który mnie zachęcił do wzięcia
    forsy z BPH (chyba razem 760 pln) za co dziękuję i Tobie, i bankowi.

    A o bankach jest takie -- co bank to obyczaj.

    Mnie karmią banki, więc nie narzekam zbytnio, choć przypominam:

    http://leszekc.w.tkb.pl/800400/wyciagi/wyciagi.htm

    PeKaO zapamiętałem źle -- nie tęsknię do tego banku.

    Złe zdanie mam o polskim państwie, które zabija mnie.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-.
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_'