  • 21. Data: 2002-03-07 09:30:16
    Temat: Re: Pekao S.A. - nowe wyciągi
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Ja z nimi bylem chyba od 1995r. do listopada 2001r. wiec wiem cos o tym.
    Ale
    Co ja mowie, przeciez mialem, u nich jeszcze drugie konto walutowe "za
    komuny" :)) Ale kto nie mial, jak to jedyny bank byl...

  • 22. Data: 2002-03-07 10:12:42
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > U mnie nie. Wrecz odwrotnie, jak to mowia: "glowa siwieje dupa szaleje".

    E... facet- ja mam żonę :-( ,więc oficjalnie :-)) ;-))

    > :-)))
    > Ja z nimi bylem chyba od 1995r. do listopada 2001r. wiec wiem cos o tym. Ale
    > dosc tego "klient potega jest i basta" !!! Poddalem sie jak mialem podpisac
    > skserowana umowe do linii kredytowej, na tych ich swistkach.... rodem z

    Zrobiłeś to w momencie podpisywania- jak tak, to gratuluję- ja od kilku lat
    poluję na okazję i jak juz jakąś prawie mam, to daje im szanse pisząc reklamację
    wtedy sytuacja się zmienia diametralnie- wszystko raptem staje się prostsze :-))
    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 23. Data: 2002-03-07 11:35:12
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Witek <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja nie jestem taki cierpliwy :))) tylko podziwiac...

    Wole znanego wroga niż nieznane 'nowości' ;)))

    P.S. już usunęli byka związanego z dostępem współwłaściciela. Wszystko
    działa.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 24. Data: 2002-03-07 12:42:33
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]

    reklamację
    > wtedy sytuacja się zmienia diametralnie- wszystko raptem staje się

    Odnawialem umowe o linie kredytowa...

  • 25. Data: 2002-03-11 09:10:48
    Od: Rafal Gaweda <r...@r...com>

    Ciekawe bo ja dostalem po staremu.
    Ciekawe czy te "nowosci" tylko w Wa-wie?

    --
    Regards,

    Rafal Gaweda

  • 26. Data: 2002-03-11 09:54:53
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Rafal Gaweda" <
    > Ciekawe bo ja dostalem po staremu.
    > Ciekawe czy te "nowosci" tylko w Wa-wie?

    tak, w V oddziale
    *** blad ***

  • 27. Data: 2002-03-11 12:10:03
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Rafal Gaweda <r...@r...com> wrote:
    > Ciekawe bo ja dostalem po staremu.
    > Ciekawe czy te "nowosci" tylko w Wa-wie?

    Nie - tylko kilka oddziałów.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 28. Data: 2002-03-11 12:12:56
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> wrote:
    > Witam!

    > Właśnie dostałem nowy wyciąg z mojego eurokonta.
    > Patrzę i oczom nie wierzę.
    > Każda operacja to kilka linijek z dokładnymi* danymi kto, z jakim
    > tytułem, kiedy i skąd.
    > Mniam.

    Co dalej się pojawiło:

    Minusy
    1. przez jeden weekend nie działały karty współwłaściciela konta.

    Plusy:
    2. Pomimo 1. Oddział pozwalała na wypłacenie pieniędzy w innych
    oddziałach (A CITI kiedyś mówiło, że u nas wszystko w porządku)
    3. Teleserwis działa CAŁĄ DOBĘ
    4. I bankomaty podają aktualne saldo.

    Mniam.

    MOżaja zboczony jestem, ale z Pekao S.A. się wynosić nie mam zamiaru.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 29. Data: 2002-03-11 15:16:43
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Ciekawe bo ja dostalem po staremu.
    > Ciekawe czy te "nowosci" tylko w Wa-wie?

    dotyczy kart VC

  • 30. Data: 2002-03-12 08:57:31
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    n...@p...onet.pl wrote: