  • 1. Data: 2002-03-05 13:07:30
    Temat: Ankieta do magisterki - prosze o pomoc!
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Witam.
    Zbieram informacje do rozdzialu "praktycznego".
    Prosze o wypelnienie ankiety (i jesli mozecie podeslanie linka znajomym).
    Z gory dziekuje.
    Ankieta dot. mBanku

    http://ankieta.amra.pl

    --

    ------
    Amra the Freelancer

    Prosze wypelnij ankiete. Zbieram dane do pracy magisterskiej
    http://ankieta.amra.pl
    Dziekuje!

  • 2. Data: 2002-03-05 13:21:02
    Temat: Re: Ankieta do magisterki - prosze o pomoc!
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r>

    > Ankieta dot. mBanku
    A dlaczego tylko niego?

  • 3. Data: 2002-03-05 13:22:52
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzesieq" <g...@...p.a.m.k.i.l.l.e.r> napisał w wiadomości
    > A dlaczego tylko niego?

    Taki ma temat :).

  • 4. Data: 2002-03-05 13:32:38
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A dlaczego tylko niego?

    Inteligo tez jest ;) w porownaniu z mBankiem ;)))

  • 5. Data: 2002-03-05 20:23:43
    Od: "Amehat" <a...@a...net.pl>

    : Witam.
    : Zbieram informacje do rozdzialu "praktycznego".
    : Prosze o wypelnienie ankiety (i jesli mozecie podeslanie linka znajomym).

    Mnie podoba się punkt 1 'Czy posiadasz konto w banku udostępniającym dostęp
    do rachunku przez Internet?' i możliwa odpowiedż 4 - 'nie wiem'
    Ot tak, taka ciekawostka.

    Amehat

  • 6. Data: 2002-03-05 20:56:23
    Od: Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> writes:

> [...]
    > Zbieram informacje do rozdzialu "praktycznego".
    > Prosze o wypelnienie ankiety (i jesli mozecie podeslanie linka znajomym).

    Wypełniłem, po czym oplułeś mnie informacją że już głosowałem (nieprawda).
    Na moje oko, z wszystkich użytkowników AsterCiti przyjąłeś głos od jednego
    (bo wszyscy używamy tego samego serwera cache i to jego IP oglądasz).

    --
    ( Marcin Kasperski | Osoba jest omegalizacją ewolucji uniwersalnej na )
    ( http://www.mk.w.pl | określonym odcinku etapowym (Teilhard de Chardin) )

  • 7. Data: 2002-03-05 20:58:13
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Amehat"
    > Mnie podoba się punkt 1 'Czy posiadasz konto w banku udostępniającym
    dostęp
    > do rachunku przez Internet?' i możliwa odpowiedż 4 - 'nie wiem'
    > Ot tak, taka ciekawostka.

    myslisz ze duzo wlascicieli kont w citi lub BGZ wie o tym, ze moga miec
    dostep przez internet. Przecietny klient banku nie wie ze jego banku juz
    taki dostep daje
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-03-06 10:53:35
    Od: "Robert Wicik" <R...@p...onet.pl>

    > Ankieta dot. mBanku
    > http://ankieta.amra.pl

    No i masz pomoc nawet tu: http://www.mbank.com.pl/aktualnosci.pl

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2002-03-06 11:22:50
    Od: <b...@b...prv.pl>

    Marcin Kasperski <M...@a...waw.pl> wrote:

    > Wype?ni?em, po czym oplu?e? mnie informacj? ?e ju? g?osowa?em (nieprawda).
    > Na moje oko, z wszystkich u?ytkownik?w AsterCiti przyj??e? g?os od jednego
    > (bo wszyscy u?ywamy tego samego serwera cache i to jego IP ogl?dasz).

    to samo u mnie- wyjscie na swiat przez proxy
    --

    b...@b...prv.pl, http://bycho.prv.pl

  • 10. Data: 2002-03-06 11:38:04
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik <b...@b...prv.pl> napisał w wiadomości

    > to samo u mnie- wyjscie na swiat przez proxy
    > --

    Mowilem mu juz zeby sprawdzal IP wykorzystujac HTTP_X_FORWARDED_FOR, a
    dopiero w drugiej kolejnosci REMOTE_ADDR :)

    Maciej

    --
    FAQ news:pl.biznes.banki => http://www.faq4pbb.prv.pl
    Wyszukiwarka oddzialow http://www.faq4pbb.prv.pl/baza