  • 11. Data: 2002-03-06 06:48:46
    Temat: Re: Pekao S.A. - nowe wyciągi
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Mam konto w I oddziale w W-wie, i wyciąg z eurokonta (akademickiego) bez
    > zmian.
    > Like always. :(((

    Jak się dowiedziałem, rozpoczęli wdrażanie Centralnego Systemu Informatycznego
    (nareszcie!!!). Poligonem doświadczalnym ma być V Oddział w Stolycy.
    Niestety, idzie to cokolwiek topornie (podobno problemy z zaszłościami z Grupy
    Pekao - PBG itp.) i nie wiadomo, czy do końca roku się wyrobią.
    Pozostaje trzymać kciuki.

    MaciejK

  • 12. Data: 2002-03-06 08:28:10
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > Niestety, idzie to cokolwiek topornie (podobno problemy z zaszłościami z
    Grupy
    > Pekao - PBG itp.) i nie wiadomo, czy do końca roku się wyrobią.
    > Pozostaje trzymać kciuki.

    Te problemy z zaszlosciami, to oni maja juz odkad pamietam. Jeszcze od
    czasow tej fuzji :(( Najlepsze bylo to ze nie mozna bylo wplacac kasy na
    rachunki w Pekao, czy tez konta w CKiC :(((
    A co do predkosci i zapalu wprowadzania nowego systemu informatycznego, to
    nie liczylbym na to ze bedzie dzialalo do konca roku... Jak sami mowili,
    chca stopniowo to robic, zeby nie bylo problemow tak jak w citi... Planuja
    wprowadzic caly "nowy" system w ciagu dwoch lat !!!
    pzd

  • 13. Data: 2002-03-06 08:28:25
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Marcin Hyła <c...@r...org.pl> wrote:

    > Dżizzzzzzzzzz.... a może zinternetyzują i zonlajnują wreszcie wszystkie
    > konta w oddziałach? I zrealizują te litanie pobożnych zyczeń p.b.b. z
    > chyba 2000 roku?

    Wlasnie to następuje. Kilka kilka oddziałów idzie na pierwszy ogień,
    jako testowe.

    > Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl
    Ja tam wolę miasta dla ludzi.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 14. Data: 2002-03-06 08:29:16
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    arnaert <a...@h...pl> wrote:
    > Mam konto w I oddziale w W-wie, i wyciąg z eurokonta (akademickiego) bez
    > zmian.
    > Like always. :(((

    To się przenies do V :)

    Na razie testuja rozwiązania w kilku oddziałach.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 15. Data: 2002-03-06 08:31:17
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    m...@p...onet.pl wrote:
    > Jak się dowiedziałem, rozpoczęli wdrażanie Centralnego Systemu Informatycznego
    > (nareszcie!!!). Poligonem doświadczalnym ma być V Oddział w Stolycy.

    JEST.

    > Niestety, idzie to cokolwiek topornie (podobno problemy z zaszłościami z Grupy
    > Pekao - PBG itp.) i nie wiadomo, czy do końca roku się wyrobią.

    Jak na razie padaja pierwsze ofiary - przy koncie wspólnym druga osoba
    nie ma do niego dostepu poza macierzystym oddziałem. Na szczęście V
    Oddział odpalił procedury awaryjne i da się pieniążki z innych oddziałów
    wyciągnąć, choć to trwa dośc długo.
    Przynajmniej nie udają, że wszystko jest cacy, tak jak Citi kiedy nic
    nie działało.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 16. Data: 2002-03-06 10:36:32
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    m...@p...onet.pl wrote:

    > Jak się dowiedziałem, rozpoczęli wdrażanie Centralnego Systemu
    > Informatycznego (nareszcie!!!).

    Wow.

    > Poligonem doświadczalnym ma być V Oddział w Stolycy. Niestety, idzie to > cokolwiek
    topornie (podobno problemy z zaszłościami z Grupy
    > Pekao - PBG itp.) i nie wiadomo, czy do końca roku się wyrobią.

    Buuuuuu.... Do końca roku...

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl

  • 17. Data: 2002-03-06 14:51:25
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Witek <w...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > chca stopniowo to robic, zeby nie bylo problemow tak jak w citi... Planuja
    > wprowadzic caly "nowy" system w ciagu dwoch lat !!!

    I bardzo dobrze. Wolę poczekać, niż mieć taki burdel jak w wypadku
    Citi...

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 18. Data: 2002-03-06 16:47:03
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > I bardzo dobrze. Wolę poczekać, niż mieć taki burdel jak w wypadku
    > Citi...

    Ja nie jestem taki cierpliwy :))) tylko podziwiac...

  • 19. Data: 2002-03-07 06:28:36
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Ja nie jestem taki cierpliwy :))) tylko podziwiac...

    To przychodzi z wiekiem ;-)))
    Grzegorz

    PS
    Wiesz im starszy klient pekao, tym mniej niecierpliwy bo się zahartował :-)))

  • 20. Data: 2002-03-07 08:45:35
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    > To przychodzi z wiekiem ;-)))
    U mnie nie. Wrecz odwrotnie, jak to mowia: "glowa siwieje dupa szaleje".

    > Wiesz im starszy klient pekao, tym mniej niecierpliwy bo się zahartował
    :-)))
    Ja z nimi bylem chyba od 1995r. do listopada 2001r. wiec wiem cos o tym. Ale
    dosc tego "klient potega jest i basta" !!! Poddalem sie jak mialem podpisac
    skserowana umowe do linii kredytowej, na tych ich swistkach.... rodem z
    archiwum.
    pzd