  • 1. Data: 2002-03-05 13:19:36
    Temat: Pekao S.A. - nowe wyciągi
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Witam!

    Właśnie dostałem nowy wyciąg z mojego eurokonta.
    Patrzę i oczom nie wierzę.
    Każda operacja to kilka linijek z dokładnymi* danymi kto, z jakim
    tytułem, kiedy i skąd.
    Mniam.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 2. Data: 2002-03-05 13:33:44
    Temat: Re: Pekao S.A. - nowe wyciągi
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Właśnie dostałem nowy wyciąg z mojego eurokonta.
    > Patrzę i oczom nie wierzę.
    > Każda operacja to kilka linijek z dokładnymi* danymi kto, z jakim
    > tytułem, kiedy i skąd.

    Eeeej - nie mow.. Widac ze cos zaczynaja niezle mieszac - tylko ciekawe
    dlaczego tak cicho - nikt nic nie wie i wszyscy przekonuja sie "w praniu"

    --

    ------
    Amra the Freelancer

    Prosze wypelnij ankiete. Zbieram dane do pracy magisterskiej
    http://ankieta.amra.pl
    Dziekuje!

  • 3. Data: 2002-03-05 13:36:52
    Od: "Adam 'Rolek' Rolbiecki" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał
    w wiadomości news:a62gl8$988$1@news.onet.pl...

    [...]
    > Właśnie dostałem nowy wyciąg z mojego eurokonta.
    > Patrzę i oczom nie wierzę.
    [...]

    Bosz... Nareszcie. Ciekawe, czy z faxu w Teleserwisie też będzie
    nowy?

    --
    Adam 'Rolek' Rolbiecki

  • 4. Data: 2002-03-05 14:04:46
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Patrzę i oczom nie wierzę.
    > Każda operacja to kilka linijek z dokładnymi* danymi kto, z jakim

    zauwarzyłem:)

  • 5. Data: 2002-03-05 15:37:28
    Od: "AmarOK" <s...@w...pl>

> [...]
    > Patrzę i oczom nie wierzę.
    > Każda operacja to kilka linijek z dokładnymi* danymi kto, z jakim

    tez dostalem tylko zastanawiam sie dlaczego wyciag jest od 15 lutego do 28
    lutego, co sie stalo z dwoma pierwszymi tygodniami lutego
    jest to dla mnie o tyle istotne ze wyplate mam okolo 10
    i juz nie zalapala sie na wyciagu, a chcailbym wiedziec
    ile w lutym pracodawca przelal mi na konto
    AmarOK

  • 6. Data: 2002-03-05 15:57:30
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    AMRA wrote:

    > Eeeej - nie mow.. Widac ze cos zaczynaja niezle mieszac - tylko ciekawe
    > dlaczego tak cicho - nikt nic nie wie i wszyscy przekonuja sie "w > praniu"

    Dżizzzzzzzzzz.... a może zinternetyzują i zonlajnują wreszcie wszystkie
    konta w oddziałach? I zrealizują te litanie pobożnych zyczeń p.b.b. z
    chyba 2000 roku?

    ;-))

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl

  • 7. Data: 2002-03-05 16:04:28
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    AMRA <a...@a...com> wrote:
    > Eeeej - nie mow.. Widac ze cos zaczynaja niezle mieszac - tylko ciekawe
    > dlaczego tak cicho - nikt nic nie wie i wszyscy przekonuja sie "w praniu"

    Bo ja mam to szczęście, że jestem w testowym oddziale.

    Inna sprawa,że nie jest to szczęście pełne, bowspółwłaścicielce konta
    karty przestały działać ;)))

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 8. Data: 2002-03-05 20:04:54
    Od: "KT" <kryst@usun_polbox.pl>

> [...]
    > Patrzę i oczom nie wierzę.
    > Każda operacja to kilka linijek z dokładnymi* danymi kto, z jakim

    Jak nie zobaczę - to nie uwierzę :)

    św. T

  • 9. Data: 2002-03-05 20:11:06
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jak nie zobaczę -  to nie uwierzę :)

    to lepiej uwierz:)))

  • 10. Data: 2002-03-05 22:49:08
    Od: "arnaert" <a...@h...pl>

    Mam konto w I oddziale w W-wie, i wyciąg z eurokonta (akademickiego) bez
    zmian.
    Like always. :(((