  • 21. Data: 2002-07-16 08:29:28
    Temat: Re: [Pekao S.A.] - karta Partner
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 10:18:33AM +0200, Wojtek Frabinski wrote:

    > To juz zalezy od karty. Ja mam np. jednego charge, ktorym wyjmowanie
    > gotowki z bankomatow moze sie nawet oplacic mimo prowizji

    To sie zdarza ;-)

    > Oj bo wyjade z tym, ze DC nie jest karta obciazeniowa tylko z
    > odroczona platnoscia ;-)))

    I czego sie czepia? ;-)

    --

    --w

  • 22. Data: 2002-07-16 21:08:50
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 16 Jul 2002 07:06:45 +0200, "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Zgadza się, powinna być aktywna. Dlaczego? Miałem bardzo podobną
    >sytuację z VC Concerto. Przysłali mi wznowioną kartę (ale chyba listem
    >poleconym,
    >dokładnie nie pamiętam) - aktywną!!! Następnego dnia płaciłem ją "z
    >autoryzacją"...
    >Oczywiście żadnych PINów nie używałem.

    W sumie dochodzimy tu do ciekawgo problemu - bank wysyla karte aktywna
    litem poleconym - to sie zdarza i czasem jest normalna procedura.
    Wiadomo,ze list polecony nie musi byc do rak wlasnych, czesto odbiera
    inny domownik (tylko czy tak mozna ?). Zalozmy, ze ten domownik akurat
    bedzie nieuczciwy i karte wykorzysta. Czy bank bedzie mial podstawy
    zeby obciazyc klienta ?
    Jest w prawdzie podpis na potwierdzeniu odbioru, ale nie jest to
    podpis kloient. Wiec chyba bank jest w plecy, ale wytlumacz mu to
    pozniej :-/

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 23. Data: 2002-07-17 11:32:16
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Andrzej <f...@p...onet.pl> wrote:

    > Błąd! W życiu nie używam kart kredytowych w bankomacie. Po otrzymaniu karty
    > godzinę później bez problemu zrobiłem zakupy w hipermarkecie składając tylko
    > podpis na slipie!

    A miałeś autoryzację? Bo jeżeli nie, to nic dziwnago - każda karta
    przejdzie w ten sposób.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 24. Data: 2002-07-17 11:32:45
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Wojtek Piecek <w...@p...waw.pl> wrote:

    > Czyli tylko z nazwy. Taka karta to praktycznie charge.

    Nie. To Citi jest praktycznie charge.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313