  • 1. Data: 2002-07-15 21:57:28
    Temat: Konto i znak "/"
    Od: "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" <z...@p...onet.pl>

    Witam!

    Jak to jest z tym slashem? Przy próbie wysyłki formularz burzy się o
    nieprawidłowy znak w numerze konta. Kiedyś już miałem taki przypadek i
    pominąłem slasha i cyfrę po nim nastepującą, a jako że miałem kontakt z
    odbiorcą przelew przeszedł. Teraz nie będę miał takiej możliwości i nie
    wiem czy pominąć ostatni człon czy jakoś to obejść... BTW: co oznacza ten
    "/" w numerze konta?

    Pozdrawiam
    Artur
    --
    http://BIOS.pl
    -> Medżik DiscoPolo Mejker: http://www.mdpm.bzi.pl/

  • 2. Data: 2002-07-16 04:45:37
    Temat: Re: Konto i znak "/"
    Od: KSX <a...@a...pl>

    Artur 'Zmechu' Prokopiuk napisał(a):

    > Witam!
    >
    > Jak to jest z tym slashem? Przy próbie wysyłki formularz burzy się
    > o nieprawidłowy znak w numerze konta.

    np. w Banku Pocztowym można ostatnią sekwencję "/0" można zastąpić "-0"
    i dojdzie...

    --
    pzdr

    K S X