  • 11. Data: 2002-07-16 07:43:45
    Temat: Re: [Pekao S.A.] - karta Partner
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:20020716073447.GC5501@diuna.pingwin.waw.pl...

    > Czyli tylko z nazwy. Taka karta to praktycznie charge.

    Byłaby charge, gdyby co miesiąc mnie obciążali i ściągali z konta
    odpowiednią kwotę, ale w Pekao S.A. oprócz Partnera nie mam żadnego innego
    konta. Spłacać mogę kiedy chcę.

    --
    Andrzej Łubniewski
    f...@p...onet.pl

  • 12. Data: 2002-07-16 07:45:08
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 16 Jul 2002 09:41:30 +0200, "Andrzej"
    <f...@p...onet.pl> wrote:

    >Bez autoryzacji

    No to wszystko jasne, zaplac na wieksza kwote albo w eSevice i daj
    znac jak poszlo :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 13. Data: 2002-07-16 07:50:38
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > No to wszystko jasne, zaplac na wieksza kwote albo w eSevice i daj
    > znac jak poszlo :-).

    Poprzednią także wznowioną kartę, którą otrzymałem w lipcu 2001 roku również
    nie musiałem uaktywniać a od tego czasu zrobiłem nią wiele transakcji także
    autoryzowanych (np. na stacjach ARAL, gdzie floor limit wynosi 0 zł). Myślę
    więc, że i obecna karta od razu jest aktywna.

    --
    Andrzej Łubniewski
    f...@p...onet.pl

  • 14. Data: 2002-07-16 07:53:39
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 09:43:34AM +0200, Wojtek Frabinski wrote:

    > No co Ty, przy chargu nie masz odsetek za kazdy dzien.

    Tia, faktycznie przy wypacie gotowki.

    To ja postoje ;-)

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-07-16 07:55:37
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Myślę
    > więc, że i obecna karta od razu jest aktywna.

    Moze po pewnym czasie sami jak uaktywniaja ;-) - placisz, nie reklamujesz -
    znaczy karta u prawowitego uzytkownika ;-)

    --
    JaKi

  • 16. Data: 2002-07-16 08:04:08
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Moze po pewnym czasie sami jak uaktywniaja ;-) - placisz, nie
    reklamujesz -
    > znaczy karta u prawowitego uzytkownika ;-)
    >
    > --
    > JaKi

    Ciekawa teoria ;-) Który bank jeszcze tak robi?

    --
    Andrzej Łubniewski
    f...@p...onet.pl

  • 17. Data: 2002-07-16 08:06:59
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 16 Jul 2002 09:53:39 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Tia, faktycznie przy wypacie gotowki.

    A co, masz ? Jest okreslona prowizja za wyplate i ewentualnie prowizja
    za rozliczenie. Zadnych odsetek :-)
    No i przy chargu trzeba splacic calosc zadluzenia w danym dniu a przy
    KK niekoniecznie. Chodziaz nie wiem jak jest przy Partnerze, bo np
    Millennium zastrzega, ze gotowke trzeba splacic cala w terminie.

  • 18. Data: 2002-07-16 08:08:34
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

> [...]
    > KK niekoniecznie. Chodziaz nie wiem jak jest przy Partnerze, bo np
    > Millennium zastrzega, ze gotowke trzeba splacic cala w terminie.

    Partner - 5% minimum 50 zł

    --
    Andrzej Łubniewski
    f...@p...onet.pl

  • 19. Data: 2002-07-16 08:11:31
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 10:06:59AM +0200, Wojtek Frabinski wrote:

    > A co, masz ? Jest okreslona prowizja za wyplate i ewentualnie prowizja
    > za rozliczenie. Zadnych odsetek :-)

    Faktycznie, nic tylko brac! ;-)

    > No i przy chargu trzeba splacic calosc zadluzenia w danym dniu a przy
    > KK niekoniecznie. Chodziaz nie wiem jak jest przy Partnerze, bo np
    > Millennium zastrzega, ze gotowke trzeba splacic cala w terminie.

    Oj, bo wyjade z moja DC gdzie moge nie splacic ;-]

    --

    --w

  • 20. Data: 2002-07-16 08:18:33
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 16 Jul 2002 10:11:31 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Faktycznie, nic tylko brac! ;-)

    To juz zalezy od karty. Ja mam np. jednego charge, ktorym wyjmowanie
    gotowki z bankomatow moze sie nawet oplacic mimo prowizji

    >Oj, bo wyjade z moja DC gdzie moge nie splacic ;-]

    Oj bo wyjade z tym, ze DC nie jest karta obciazeniowa tylko z
    odroczona platnoscia ;-)))