  • 1. Data: 2002-07-16 05:06:45
    Temat: Odp: [Pekao S.A.] - karta Partner
    Od: "Prof_Ex" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik Andrzej <f...@p...onet.pl>
    w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:ah0j9u$ou4$...@n...onet.pl...

    [...]
    > Poprzednią także wznowioną kartę, którą otrzymałem w lipcu 2001 roku
    również
    > nie musiałem uaktywniać a od tego czasu zrobiłem nią wiele transakcji
    także
    > autoryzowanych (np. na stacjach ARAL, gdzie floor limit wynosi 0 zł).
    Myślę
    > więc, że i obecna karta od razu jest aktywna.

    Zgadza się, powinna być aktywna. Dlaczego? Miałem bardzo podobną
    sytuację z VC Concerto. Przysłali mi wznowioną kartę (ale chyba listem
    poleconym,
    dokładnie nie pamiętam) - aktywną!!! Następnego dnia płaciłem ją "z
    autoryzacją"...
    Oczywiście żadnych PINów nie używałem.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 2. Data: 2002-07-16 07:16:32
    Temat: RE: [Pekao S.A.] - karta Partner
    Od: r...@b...pl

    Karta jest aktywna po pierwszym uzyciu z PINem

    Pozdrawiam

    Rafał

  • 3. Data: 2002-07-16 07:23:54
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    > Karta jest aktywna po pierwszym uzyciu z PINem
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Rafał

    Błąd! W życiu nie używam kart kredytowych w bankomacie. Po otrzymaniu karty
    godzinę później bez problemu zrobiłem zakupy w hipermarkecie składając tylko
    podpis na slipie!

    Pzdr

    --
    Andrzej Łubniewski
    f...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-07-16 07:27:03
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 09:23:54AM +0200, Andrzej wrote:

    > Błąd! W życiu nie używam kart kredytowych w bankomacie. Po otrzymaniu karty
    > godzinę później bez problemu zrobiłem zakupy w hipermarkecie składając tylko
    > podpis na slipie!

    A partner nie jest charge?

    A pin mozesz miec okazje uzywac w stacjach neste (traktowane jak
    platnosc bezgotowkowa, pin jest jedynie 'podpisem').

    --

    --w

  • 5. Data: 2002-07-16 07:31:10
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisał w wiadomości

    > A partner nie jest charge?

    Partner jest kredytówką, ale bez grace periodu...

    --
    Andrzej Łubniewski
    f...@p...onet.pl

  • 6. Data: 2002-07-16 07:33:04
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    karty
    > godzinę później bez problemu zrobiłem zakupy w hipermarkecie składając

    Autoryzowalo Ci ja, czy przeszla bez autoryzacji?

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2002-07-16 07:34:13
    Od: "corner" <c...@i...pl>

> [...]
    karty
    > godzinę później bez problemu zrobiłem zakupy w hipermarkecie składając

    Może akurat była nieautoryzowana.

  • 8. Data: 2002-07-16 07:38:45
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 09:31:10AM +0200, Andrzej wrote:

    > Partner jest kredytówką, ale bez grace periodu...

    Czyli tylko z nazwy. Taka karta to praktycznie charge.

    --

    --w

  • 9. Data: 2002-07-16 07:41:30
    Od: "Andrzej" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Autoryzowalo Ci ja, czy przeszla bez autoryzacji?
    >
    > --
    > JaKi

    Bez autoryzacji

    --
    Andrzej Łubniewski
    f...@p...onet.pl

  • 10. Data: 2002-07-16 07:43:34
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 16 Jul 2002 09:38:45 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Czyli tylko z nazwy. Taka karta to praktycznie charge.

    No co Ty, przy chargu nie masz odsetek za kazdy dzien.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl