eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Pekało - zajefajny bank :)
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 61

  • 51. Data: 2008-03-05 13:59:56
    Temat: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Od: Maciej Loret <m...@p...pl>

    Witam.

    >> Zlecenia stałe PekaoSA są darmowe.
    >
    > Od pakietu Eurokonto Plus.

    Możliwe, dlatego napisałem, że tania taka wygoda nie jest.

    > Za to zdaje się za PZ inkasuje prowizję.

    Przy tak działających zleceniach stałych, nie widzę potrzeby używania PZ.

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy
    PMS+ PJ S+ p- M- W+ P+:++ X+ L++ B+(++) M- - Z++ T-(- -) W- CB


  • 52. Data: 2008-03-05 14:04:12
    Temat: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-03-05 14:59, Maciej Loret stwierdził, że:
    > > Za to zdaje się za PZ inkasuje prowizję.
    >
    > Przy tak działających zleceniach stałych, nie widzę potrzeby używania PZ.

    Jeśli odbiorca uczestniczy w PZ, to zdecydowanie jest to bezpieczniejsza
    i wygodniejsza forma regulowania płatności niż zlecenia.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl
    GCM/O d- s-:- a-- C++ L P- L+ E---- W+ N++ K- PS+ X++ R- tv b D+ h z+


  • 53. Data: 2008-03-05 16:42:10
    Temat: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Od: Maciej Loret <m...@p...pl>

    Witam.

    > W takich miejscach gdzie żądają PINu po prostu nie korzysta się z karty
    > kredytowej. Chyba że ktoś lubi się pakować w kłopoty :>

    Bez przesady, niedługo z domu nie będę wychodził... :))

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy
    PMS+ PJ S+ p- M- W+ P+:++ X+ L++ B+(++) M- - Z++ T-(- -) W- CB


  • 54. Data: 2008-03-05 17:48:37
    Temat: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Czy w PeKałO mozna zrobic darmowe zlecenie stałe do ZUS oraz US ?
    JaC


    -----

    > Zlecenia stałe PekaoSA są darmowe.


  • 55. Data: 2008-03-05 18:24:33
    Temat: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Od: Maciej Loret <m...@p...pl>

    Witam.

    > Czy w PeKałO mozna zrobic darmowe zlecenie stałe do ZUS oraz US ?

    Nie wiem, nie korzystam...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy
    PMS+ PJ S+ p- M- W+ P+:++ X+ L++ B+(++) M- - Z++ T-(- -) W- CB


  • 56. Data: 2008-03-25 11:26:51
    Temat: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Od: "Warren" <w...@o...eu>

    No ale przecież tego można było się spodziewać przed fuzją że będą "pewne"
    problemy. Znajomy informatyk z doświadczeniem zawodowym w dużym polskim banku
    mówił że informatyzacja zintegrowanych instytucji bankowych PKO i BPH
    spowoduje turbulencje na łączach przede wszystkim dla Klientow:) W sumie się
    nie mylił, choć przewidywał znacznie gorsze konsekwencje. Ja wiec za jego radą
    przeszedłem do banku konkurencyjnego Citi, gdzie karta kredytowa może nie jest
    najtańsza ale podobno bardzo elastyczna i dostałem spory pakiet dodatkowych
    usług. Mam spokój i bezpieczeństwo. Ci się raczej z nikim nie połączą;). pzdr

    > No i stało się: parę dni temu pani zadzwoniła, żeby poinformowac mnie że
    > z początkiem marca BPHowy mastercard silver zniknie i od tego momentu mam
    > używać nowej karty PeKaO. OK - więc aktywowałem od razu tę nową kartę.
    > Na pytanie w jaki sposób będę mógł obejrzeć saldo karty, listę transakcji
    > i blokad (ROR zlikwidowałem kilka tygodni wcześniej) pani stwierdziła, że
    > nie ma pojęcia i poleca infolinię. OK, niech będzie.
    >
    > Dziś zauważyłem, że w sez@mie nie ma już nic - nawet starej karty
    > mastercard :) Trudno, czas zadzwonić i się dopytać. Pytanie - na którą
    > infolinię... Skoro mam u nich tylko kartę to zadzwonię na infolinię d/s
    > kart płatniczych.
    >
    > No i dobrze że zadzwoniłem na 042 cośtam zamiast 0801, bo teraz właśnie
    > szósty raz usłyszałem "Przepraszamy, żaden konsultant nie może Państwa
    > obsłużyć. Proszę zadzwonić później" - komunikat, następujący po prawie
    > siedmiominutowym plumkaniu muzyczki. Razem jakieś 40 minut, ciekaw jestem
    > czy w ogóle uda mi się dodzwonić do jakiegoś konsultanta - pewnie po
    > godzinie się poddam...
    >
    > Zarąbisty bank, nie ma co... Gdybym dzwonił zastrzec kartę, to pewnie by
    > mnie już szlag trafił - szczęśliwie tylko ich radosna muzyczka burzy klimat
    > "The Village" :)
    >
    > Pozdrawiam,
    > --
    > Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    > "To nie logika, to polityka"
    > (c) Kabaret pod Wyrwigroszem 2006


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 57. Data: 2008-03-25 11:32:45
    Temat: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 25 Mar, 12:26, "Warren" <w...@o...eu> wrote:
    > No ale przecież tego można było się spodziewać przed fuzją że będą "pewne"
    > problemy. Znajomy informatyk z doświadczeniem zawodowym w dużym polskim banku
    > mówił że informatyzacja zintegrowanych instytucji bankowych PKO i BPH
    > spowoduje turbulencje na łączach przede wszystkim dla Klientow:) W sumie się
    > nie mylił, choć przewidywał znacznie gorsze konsekwencje. Ja wiec za jego radą
    > przeszedłem do banku konkurencyjnego Citi, gdzie karta kredytowa może nie jest
    > najtańsza ale podobno bardzo elastyczna i dostałem spory pakiet dodatkowych
    > usług. Mam spokój i bezpieczeństwo. Ci się raczej z nikim nie połączą;). pzdr
    >
    >
    >
    >
    >
    > > No i stało się: parę dni temu pani zadzwoniła, żeby poinformowac mnie że
    > > z początkiem marca BPHowy mastercard silver zniknie i od tego momentu mam
    > > używać nowej karty PeKaO. OK - więc aktywowałem od razu tę nową kartę.
    > > Na pytanie w jaki sposób będę mógł obejrzeć saldo karty, listę transakcji
    > > i blokad (ROR zlikwidowałem kilka tygodni wcześniej) pani stwierdziła, że
    > > nie ma pojęcia i poleca infolinię. OK, niech będzie.
    >
    > > Dziś zauważyłem, że w sez@mie nie ma już nic - nawet starej karty
    > > mastercard :) Trudno, czas zadzwonić i się dopytać. Pytanie - na którą
    > > infolinię... Skoro mam u nich tylko kartę to zadzwonię na infolinię d/s
    > > kart płatniczych.
    >
    > > No i dobrze że zadzwoniłem na 042 cośtam zamiast 0801, bo teraz właśnie
    > > szósty raz usłyszałem "Przepraszamy, żaden konsultant nie może Państwa
    > > obsłużyć. Proszę zadzwonić później" - komunikat, następujący po prawie
    > > siedmiominutowym plumkaniu muzyczki. Razem jakieś 40 minut, ciekaw jestem
    > > czy w ogóle uda mi się dodzwonić do jakiegoś konsultanta - pewnie po
    > > godzinie się poddam...
    >
    > > Zarąbisty bank, nie ma co... Gdybym dzwonił zastrzec kartę, to pewnie by
    > > mnie już szlag trafił - szczęśliwie tylko ich radosna muzyczka burzy klimat
    > > "The Village" :)
    >
    > > Pozdrawiam,
    > > --
    > > Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    > > "To nie logika, to polityka"
    > > (c) Kabaret pod Wyrwigroszem 2006
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu OnetNiusy:http://niusy.onet.pl- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    A ciekawe kto pamięta co się działo jak łączono Citi i
    Handlobank....też się działo, a skala połączenia znacznie mniejsza niż
    obecnie.


  • 58. Data: 2008-03-25 18:01:00
    Temat: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Mar, 12:32, "k...@g...pl"
    <k...@g...pl> wrote:

    >
    > A ciekawe kto pamięta co się działo jak łączono Citi i
    > Handlobank....też się działo, a skala połączenia znacznie mniejsza niż
    > obecnie.

    jak laczono PBK z BPH to raczej bardzo spokojnie i bezbolesnie sie to
    odbylo - fakt, ze nie korzystalem wczsniej z bankowosci internetowej,
    tak wiec nie wiem czy byly wtedy jakies problemy i czy wogole PBK mial
    takowa.
    Jedyne co zaczelo bolec to znaczny wzrost cen uslug po "przegryzieniu
    sie " fuzji jesli chodzi o klientow PBK przechodzacych na ceny BPH.


  • 59. Data: 2008-03-25 21:10:59
    Temat: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    krzysztofsf pisze:
    > On 25 Mar, 12:32, "k...@g...pl"
    > <k...@g...pl> wrote:
    >
    >> A ciekawe kto pamięta co się działo jak łączono Citi i
    >> Handlobank....też się działo, a skala połączenia znacznie mniejsza niż
    >> obecnie.
    >
    > jak laczono PBK z BPH to raczej bardzo spokojnie i bezbolesnie sie to
    > odbylo - fakt, ze nie korzystalem wczsniej z bankowosci internetowej,


    WBK z BZ też połączył się bez "rewelacji"
    KJ


  • 60. Data: 2008-03-25 21:27:35
    Temat: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 25 Mar, 22:10, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:
    > krzysztofsf pisze:
    >
    > > On 25 Mar, 12:32, "k...@g...pl"
    > > <k...@g...pl> wrote:
    >
    > >> A ciekawe kto pamięta co się działo jak łączono Citi i
    > >> Handlobank....też się działo, a skala połączenia znacznie mniejsza niż
    > >> obecnie.
    >
    > > jak laczono PBK z BPH to raczej bardzo spokojnie i bezbolesnie sie to
    > > odbylo - fakt, ze nie korzystalem wczsniej z bankowosci internetowej,
    >
    > WBK z BZ też połączył się bez "rewelacji"
    > KJ

    Moze powyzsze odbywalo sie inaczej dlatego, ze klient nie przechodzil
    jak bydlo, czy inny inwentarz zywy, a dostawal nowe umowy i ceny i
    podejmowal decyzje, czy wchodzi na te warunki, czy uruchamia
    wypowiedzenie i szuka innego banku?

strony : 1 ... 5 . [ 6 ] . 7


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1