  • 1. Data: 2008-03-02 20:15:30
    Temat: Pekało - zajefajny bank :)
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    No i stało się: parę dni temu pani zadzwoniła, żeby poinformowac mnie że
    z początkiem marca BPHowy mastercard silver zniknie i od tego momentu mam
    używać nowej karty PeKaO. OK - więc aktywowałem od razu tę nową kartę.
    Na pytanie w jaki sposób będę mógł obejrzeć saldo karty, listę transakcji
    i blokad (ROR zlikwidowałem kilka tygodni wcześniej) pani stwierdziła, że
    nie ma pojęcia i poleca infolinię. OK, niech będzie.

    Dziś zauważyłem, że w sez@mie nie ma już nic - nawet starej karty
    mastercard :) Trudno, czas zadzwonić i się dopytać. Pytanie - na którą
    infolinię... Skoro mam u nich tylko kartę to zadzwonię na infolinię d/s
    kart płatniczych.

    No i dobrze że zadzwoniłem na 042 cośtam zamiast 0801, bo teraz właśnie
    szósty raz usłyszałem "Przepraszamy, żaden konsultant nie może Państwa
    obsłużyć. Proszę zadzwonić później" - komunikat, następujący po prawie
    siedmiominutowym plumkaniu muzyczki. Razem jakieś 40 minut, ciekaw jestem
    czy w ogóle uda mi się dodzwonić do jakiegoś konsultanta - pewnie po
    godzinie się poddam...

    Zarąbisty bank, nie ma co... Gdybym dzwonił zastrzec kartę, to pewnie by
    mnie już szlag trafił - szczęśliwie tylko ich radosna muzyczka burzy klimat
    "The Village" :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    "To nie logika, to polityka"

  • 2. Data: 2008-03-02 20:35:41
    Temat: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 2 Mar, 21:15, Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:

    > Zarąbisty bank, nie ma co... Gdybym dzwonił zastrzec kartę, to pewnie by
    > mnie już szlag trafił - szczęśliwie tylko ich radosna muzyczka burzy klimat
    > "The Village" :)

    Maja jakis slogan reklamowy typu "Tak powinno byc w kazdym
    banku" ? :)

  • 3. Data: 2008-03-02 20:37:13
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-03-02 21:15, Jacek Osiecki stwierdził, że:
    > Na pytanie w jaki sposób będę mógł obejrzeć saldo karty, listę transakcji
    > i blokad (ROR zlikwidowałem kilka tygodni wcześniej) pani stwierdziła, że
    > nie ma pojęcia i poleca infolinię. OK, niech będzie.

    Jak się pofatygujesz do oddziału, to ci żubry uruchomią pekao24, jak nie
    (a miałeś wcześniej dostęp do sez@ma) to poczekaj jakiś (bliżej
    nieokreślony) czas - dostaniesz dostępy automatycznie - przyjdą w
    postaci kilku przesyłek na adres domowy.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 4. Data: 2008-03-02 20:38:19
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-03-02 21:35, krzysztofsf stwierdził, że:
    > Maja jakis slogan reklamowy typu "Tak powinno byc w kazdym
    > banku" ? :)

    Yeap - "Sięgaj po więcej" ;-)

  • 5. Data: 2008-03-02 22:40:33
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    PekaŁo??
    Przysłali w dwóch kopertach zwykłymi listami i nową kartę kredytową i PIN.
    Dwie koperty na raz w skrzynce ;-)
    Za dwie godziny juz mieli jednego klienta mniej...
    JaC

    -----

    > poczekaj jakiś czas - dostaniesz dostępy automatycznie - przyjdą w postaci kilku
    przesyłek na adres domowy.

  • 6. Data: 2008-03-02 23:04:09
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    " 666" <j...@w...eu> writes:

    > Dwie koperty na raz w skrzynce ;-)

    Na to bank nic nie poradzi, takie uroki PP.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 7. Data: 2008-03-03 00:21:47
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> napisał(a):
> [...]
    > mnie już szlag trafił - szczęśliwie tylko ich radosna muzyczka burzy klimat

    Moja story jest taka:
    Termin ważności KK mijał z końcem lutego. W styczniu złożyłem wniosek, aby
    nie wznawiali, z zastrzeżeniem, że proszę aby KK działała do końca terminu
    ważności i że oczywiście spłacę wszystkie transakcje wykonane do końca
    lutego. Wyszło tak:
    - Kartę zablokowali gdzieś w połowie lutego &#8211; od tak gdzieś z dnia na dzień
    przestała działać.
    - Gdyby jeszcze zablokowali z dniem końca terminu rozliczeniowego, to bym
    może zrozumiał, ale nie, datę tak na rympał wybrali, wiec wyciąg za kawałek
    lutego jeszcze mi muszą wysłać.
    - Mimo wypowiedzenia przysłali mi jednak swoją kartę.
    - Dostęp do Sezam przekierowany na system Pekao, brak dostępu.

    Wnioski dwa:
    1. Zgadzam się z kolegą że to zajefajny bank!
    2. Dziękuję bankowi za utwierdzenie mnie w przekonaniu, że powinienem był
    zrezygnować z ich usług, co na szczęcie /mam nadzieję a) w porę, b)
    skutecznie/ uczyniłem.

    Tomek

  • 8. Data: 2008-03-03 00:28:41
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    > z początkiem marca BPHowy mastercard silver zniknie i od tego momentu mam

    2 marca mieli blokowac wszystkie karty Kred. dawnego BPH. Jak tylko
    przeczytałem o tym w gazecie prawnej wypowiedzialem umowe i zastrzeglem KK.

  • 9. Data: 2008-03-03 06:30:45
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 3 Mar, 01:28, "JerzyR" <j...@d...pl> wrote:

    > 2 marca mieli blokowac wszystkie karty Kred. dawnego BPH. Jak tylko
    > przeczytałem o tym w gazecie prawnej wypowiedzialem umowe i zastrzeglem KK.

    A ciekawe jaki GP tak przymusowo przenoszonych kart?
    W pekalo tansze karty maja GP 45 dni, a klienci BPH mieli umowy na KK
    z GP55 dni. Jak chca tego dotrzymac?

  • 10. Data: 2008-03-03 06:39:16
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-03-03 07:30, krzysztofsf stwierdził, że:
    > A ciekawe jaki GP tak przymusowo przenoszonych kart?

    M+24, czyli 55.

    > W pekalo tansze karty maja GP 45 dni, a klienci BPH mieli umowy na KK
    > z GP55 dni. Jak chca tego dotrzymac?

    Te wymieniane to u nich nowość (w sensie skopiowana oferta BPH, różniąca
    się wysokością minimalnej kwoty do spłaty i rozliczaniem transakcji
    bezpośrednio na PLN z waluty, którą bank ma w ofercie, nie posiadające
    planu spłat).