  • 1. Data: 2008-03-01 18:58:10
    Temat: Polbank24 w krainie wiecznych łowów....
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Ja rozumiem, że może być przerwa 1, 2 godziny, ale to już jest liczone
    prawie w dobach...

  • 2. Data: 2008-03-01 20:18:15
    Temat: Re: Polbank24 w krainie wiecznych łowów....
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 1 Mar, 19:58, Radek Wroclawski <r...@n...pl> wrote:
    > Ja rozumiem, że może być przerwa 1, 2 godziny, ale to już jest liczone
    > prawie w dobach...

    Co chcesz?
    Miesiac sie skonczyl i teraz wyliczaja i wpisuja oprocentowanie...;)

  • 3. Data: 2008-03-01 20:26:51
    Od: "Satchu S." <s...@o...pl>

    > Co chcesz?
    > Miesiac sie skonczyl i teraz wyliczaja i wpisuja oprocentowanie...;)

    Hehe, to nie mogą na kalkulatorze liczyć?

    Stachu S.

  • 4. Data: 2008-03-01 21:15:16
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 1 Mar 2008 12:18:15 -0800 (PST), krzysztofsf wrote:

    > Co chcesz?
    > Miesiac sie skonczyl i teraz wyliczaja i wpisuja oprocentowanie...;)

    Z procentami sobie poradzili - sprawdzałem z ciekawości przez telefon. :-)

    Za to od tygodnia nie mozna wydać certyfikatu cyfrowego - na infolinii
    twierdzą, że to VeriSign nawala.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 5. Data: 2008-03-01 21:44:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Marcin Mokrzycki pisze:
    > Za to od tygodnia nie mozna wydać certyfikatu cyfrowego - na infolinii
    > twierdzą, że to VeriSign nawala.

    Po co miec konto w Polbanku ? Z tego co czytam na grupie to :

    - obsluga najgorsza ze wszystkich bankow,
    - nikt sie na niczym nie zna,
    - system online niby jest ale w zasadzie to go nie ma,
    - oferta niczym szczegolnym sie nie wyroznia, w dodatku czesto w ofercie
    jest jedno, a w praktyce drugie (np. karty kredytowe na oswiadczenie to
    fikcja).

    Rozumiem, ze mozna tam zalozyc konto czy karte do testow ale po tym co
    czytalem na grupie to raczej zadnego produktu do powaznych celow bym tam
    nie chcial miec.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-03-01 22:22:02
    Od: "Satchu S." <s...@o...pl>

    Mithos:

> [...]
    > Rozumiem, ze mozna tam zalozyc konto czy karte do testow ale po tym co
    > czytalem na grupie to raczej zadnego produktu do powaznych celow bym tam

    Ale dzieki temu, że jest to chyba najgorszy bank - jest o nim najgłośniej.

    Co do oświadczeń - oświdczyłem, ile zarabiam, ale nie wiem po co, skoro to nic
    dla nich nie znaczy - dzwonili już trzy razy do firmy i podpytuję ile
    zarabiam...

    Stachu S.

  • 7. Data: 2008-03-01 22:23:24
    Od: "emn" <e...@w...com>

    > Po co miec konto w Polbanku ?>

    do płatności w internecie kartą debetową w walutach zagranicznych
    (rozliczane w złotówkach)

    jak ktoś dużo używa to może zaoszczędzić sporo pieniędzy

    pozdr.

  • 8. Data: 2008-03-02 07:32:46
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Mithos wrote:
    > Po co miec konto w Polbanku ?

    Dla 5,5% na koncie oszczędzającym.

  • 9. Data: 2008-03-02 07:43:44
    Temat: Re: Polbank24 w krainie wiecznych łowów a bezpłatne przelewy
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > Co chcesz?
    > Miesiac sie skonczyl i teraz wyliczaja i wpisuja oprocentowanie...;)
    przed chwilą 10 prób wykonania przelewu wewnętrznego - wszystkie failed.
    Po pierwsze chcą go księgować z datą jutrzejszą (przelew wewnętrzny), po
    drugie zniknął przycisk do zatwierdzania przelewów. Albo certyfikat mi
    się zdematerializował z komputera (cały czas ten sam system XP, MSIE,
    żadnych reinstalacji) albo u nich się znowu pochrzaniło...

    BTW pytanie - czy ktoś dzwonił do nich informując, iż ma komputer z M$
    Viśta i w związku z tym, żeby telefonicznie wykonywali bezpłatnie przelewy?

  • 10. Data: 2008-03-02 08:45:08
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sun, 2 Mar 2008 08:32:46 +0100, Bogdan B. napisał(a):

    > Dla 5,5% na koncie oszczędzającym.

    W Eurobanku jest 5,55% i nie na jakimś oszczędzającym, a na zwykłym RORze.
    No i obsługa przez internet DZIAŁA bardzo dobrze.

    Nie, nie jestem pracownikiem tego banku.