    From: "Warren" <w...@o...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Date: 25 Mar 2008 12:26:51 +0100

    No ale przecież tego można było się spodziewać przed fuzją że będą "pewne"
    problemy. Znajomy informatyk z doświadczeniem zawodowym w dużym polskim banku
    mówił że informatyzacja zintegrowanych instytucji bankowych PKO i BPH
    spowoduje turbulencje na łączach przede wszystkim dla Klientow:) W sumie się
    nie mylił, choć przewidywał znacznie gorsze konsekwencje. Ja wiec za jego radą
    przeszedłem do banku konkurencyjnego Citi, gdzie karta kredytowa może nie jest
    najtańsza ale podobno bardzo elastyczna i dostałem spory pakiet dodatkowych
    usług. Mam spokój i bezpieczeństwo. Ci się raczej z nikim nie połączą;). pzdr