  • 41. Data: 2008-03-05 11:15:23
    Temat: Re: Pekało - zajefajny bank :)
    Od: Maciej Loret <m...@p...pl>

    Witam.

    > Stawiam raczej na to, ze wiekszosc korzystajacych wykupuje kredyt
    > odnawialny w koncie dla bezpieczenstwa.

    Korzystających z czego?
    Dla jakiego bezpieczeństwa?

    > A w pekalo jest wyjatkowo drogi.

    Dla mnie wszędzie jest za drogi...
    Wolę pożyczyć od rodziny, bo dla mnie kredyt jest dużo tańszy, a dla
    niej odsetki od pożyczki większe.

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy

  • 42. Data: 2008-03-05 11:26:27
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Mar, 12:15, Maciej Loret <m...@p...pl> wrote:
    > Witam.

    > Korzystających z czego?
    > Dla jakiego bezpieczeństwa?

    Zeby nie zrobic niedozwolonego debetu w koncie - gdy zostawimy na nim
    za male srodki pod pokrycie polecenia zaplaty (wzglednie zbyt male
    srodki nie pozwola sie mu wykonac i rachunek pozostanie nieoplacony)

  • 43. Data: 2008-03-05 11:26:53
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 5 Mar 2008 11:33:19 +0100, 666 napisał(a):
    > I chyba też skorzystać z wpłatomatu?
    > To znaczy jestem ciekaw, czy wpłatomat potrzebuje PIN, czy wystarczy mu sama karta
    w brzuchu.
    > Imho w Nordei nie potrzeba pinu, ale pewien nie jestem.

    W mBanku też nie trzeba pinu - po włożeniu karty podaje na jakie konto trafi
    gotówka i woła o kasę :)
    A PIN przy KK - to już nie mam pojęcia po co... żeby łatwiej było okraść? :)

    P.S. Nie odpisuj NAD cytowaną treścią.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 44. Data: 2008-03-05 11:30:35
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 05 Mar 2008 11:52:51 +0100, Maciej Loret napisał(a):
    > To ja mam chyba inny internet albo inne Citi...
    > Miesiąc, to nie, ale 1-2 dni potrafi potrwać nim transakcja się pokaże...

    To "trochę" zmienia postać rzeczy - miesiąc a 2 dni :>
    Poza tym - te kilka dni czekania to standard, po prostu rzadko kiedy
    transakcja idzie razem z blokadą... Niezależnie od banku będziesz czekał na
    dokonanie transakcji.

    > Nie mam, nie korzystam, nie wiem...

    Ja korzystam, ale jeszcze tylko przez chwilę :> Na co mi karta o której
    stanie dowiaduję się raz na miesiąc?

    > Ja nie wiem co to US/ZUS, więc mnie to nie dotyczy...

    Pekało nie podniesie limitu bez zaświadczeń od krwiopijców.

    > Nie tyle wolisz, co musisz... Mnie czasem nie ma w domu tydzień-dwa i w
    > tym czasie nie muszę się niczym przejmować, prócz zapewnienia środków na
    > koncie w dniu zapłaty...

    Jakoś do mnie rzeczy do zapłaty nie przychodzą 2 dni przed datą płatności :)

    Pozdrawiam,

  • 45. Data: 2008-03-05 11:33:57
    Od: Maciej Loret <m...@p...pl>

    Witam.

    > Zeby nie zrobic niedozwolonego debetu w koncie - gdy zostawimy na nim
    > za male srodki pod pokrycie polecenia zaplaty (wzglednie zbyt male
    > srodki nie pozwola sie mu wykonac i rachunek pozostanie nieoplacony)

    Zostawiasz i tak o kilkaset złotych więcej, żeby można było w razie
    czego wybrać z bankomatu. A na spodziewane płatności możesz przelać w
    ostatniej chwili z innego, wyżej oprocentowanego konta, ale nie chce mi
    się tak bawić...

  • 46. Data: 2008-03-05 11:37:25
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 5 Mar, 12:33, Maciej Loret <m...@p...pl> wrote:
> [...]
    > czego wybrać z bankomatu. A na spodziewane płatności możesz przelać w
    > ostatniej chwili z innego, wyżej oprocentowanego konta, ale nie chce mi

    Inaczej sie liczy, gdzy wplywy i wydatki sa bardziej na styk, a klient
    jeszcze nie korzysta specjalnie z KK, tylko z gotowki na koncie.

  • 47. Data: 2008-03-05 11:38:04
    Od: Maciej Loret <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ja korzystam, ale jeszcze tylko przez chwilę :> Na co mi karta o której
    > stanie dowiaduję się raz na miesiąc?

    Jeśli mówisz o kartach charge, to mógłbym to sprawdzić za jakiś czas,
    ale o kk nic nie wiem...

    > Jakoś do mnie rzeczy do zapłaty nie przychodzą 2 dni przed datą płatności :)

    Ja nawet nie wiem ile dni przed płatnością przychodzą.
    Nie ma to dla mnie żadnego znaczenia.
    Nawet jakby przyszły 2 tygodnie wcześniej, a mnie by przez ten czas nie
    było, to .. nie ja muszę tego pilnować... :)

  • 48. Data: 2008-03-05 11:39:46
    Od: Maciej Loret <m...@p...pl>

    Witam.

    > A PIN przy KK - to już nie mam pojęcia po co... żeby łatwiej było okraść? :)

    Do zapłacenia za towar. Czasami niezbędny...

  • 49. Data: 2008-03-05 13:36:26
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2008-03-05 09:51, Maciej Loret stwierdził, że:

    > Zlecenia stałe PekaoSA są darmowe.

    Od pakietu Eurokonto Plus. Za to zdaje się za PZ inkasuje prowizję.

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 722 099970,

  • 50. Data: 2008-03-05 13:56:38
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 05 Mar 2008 12:39:46 +0100, Maciej Loret napisał(a):
    > Do zapłacenia za towar. Czasami niezbędny...

    W takich miejscach gdzie żądają PINu po prostu nie korzysta się z karty
    kredytowej. Chyba że ktoś lubi się pakować w kłopoty :>