  • 11. Data: 2005-02-24 07:50:12
    Temat: Re: Paypal a sprawa Polska - protest
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Doskonałym więc na mięso armatnie jedynie.....
    JaC

    > przede wszystkim dla nich jesteśmy krajem nie tyle egzotycznym co biednym - więc do
    tej pory nie palili się specjalnie

  • 12. Data: 2005-02-24 08:21:12
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl>

    > nie przejmuj sie - jeszcze pare miesięcy i pojawi sie ebay
    > jak pojawi sie ebay to razem z nim paypal
    >
    > a wtedy będziesz mógł ogłośić że to wynik niesamowicie skutecznej kampani
    > lobbingowej jaką przeprowadziłeś
    > ps .załóż od razu firmę lobbigową - to sobie przy okazji rozreklamujesz na
    > tym sukcesie

    Jestem osobą prywatną i stworzyłem te strone jedynie w pragmatycznym celu
    skoordynowania wysiłków - jesli ktoś chce wyslac protest, może to prosto
    zrobić.
    Nie szukam pieniedzy ni poklasku. W CV tez sobie tego nie wpisze :P
    Nie wierzysz ze w ktoś Polsce może cos zrobić bezinteresownie?
    (no, prawie bezinteresownie - w koncu chce kupowac na ebayu bez problemów)

    > ps2. różne listy do paypal gdybyś poczytał archiwum tej grupy to
    > zobaczyłbyś
    > że sprawa trwa od ładnych paru lat - skutków jak do tej pory nie było -

    No tak.. Wiec twoja radą jest, lepiej siedziec cicho i nic nie robic...
    Czekać az sami przyjda zdejmą czapkę i
    łaskawie poproszą nas do tańca...
    Nie twierdzę, że moja strona przekona PP. Ale przynajmniej próbuje coś
    zmienić i to jest ważne.
    pozdr
    Alexx

    PS
    A zamiast gledzic lepiej wejdz na strone i wyslij list do PP :)
    http://www.paypal.prv.pl/

  • 13. Data: 2005-02-24 08:55:09
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl>

    w <news:cvhoam$bbb$1@news.onet.pl>
    mm napisał(a):

    > Do Polski wchodzi ebay, wiec paypal pewnie też...
    > www.ebay.pl

    Coś nie bardzo wchodzi ;-) Strona chyba nie jest jeszcze dostępna,
    wyskakuje mi monit o podanie hasła i loginu.

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R,
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair

  • 14. Data: 2005-02-24 09:47:50
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli *Human Being*
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Coś nie bardzo wchodzi ;-) Strona chyba nie jest jeszcze dostępna,
    > wyskakuje mi monit o podanie hasła i loginu.

    Niektórzy uważają to właśnie za wejście.
    Kiedyś było przekierowanie do com(?)

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 15. Data: 2005-02-24 09:50:38
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli *And*
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Jakiś czas temu było w mediach (a potem się nawet potwierdziło
    > oficjalnie) że do Polski wchodzi eBay, a ponieważ PayPal jest silnie z
    > nim związany (finansowo i na gruncie logiki działania) więc myślę że
    > są szanse że PayPal też się pojawi..

    Nie chcę się czepiać, ale gdzie to oficjalne potwierdzenie było?
    Bo jak do tej pory, to tylko czytałem, że szukają ludzi.
    A to chyba nie to samo.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 16. Data: 2005-02-24 18:23:06
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Alexx" <h...@p...onet.pl> writes:

    > Typowo polskie malkontentctwo.

    Nie widze w powyzszej wypowiedzi zadnego.

    > To ze nas nie obsluguja nie znaczy ze nasz
    > nie lubia, czy nie szanuja etc..

    Oczywiscie ze nie. To znaczy, ze nie chca u nas robic interesow
    - uwazaja, ze nie ma tu miejsca dla odpowiednich zyskow dla nich.

    > Dla nich jestesmy po prostu nieznanym krajem.

    Prawdopodobne, ale to akurat nie ma wiele do rzeczy.

    > Warto sie upominac zeby
    > otworzyli sie na Polske,

    Watpie. Jesli ich analiza ekonomiczna wskazuje, ze sie nie oplaca,
    to raczej "upominanie sie" wiele w tej analizie nie zmieni.

    > bo najwiecej my sami na tym zyskamy.

    Watpie. Znakomita wiekszosc Polakow nie zyskalaby na tym dokladnie
    nic. Pozostali zyskaliby minimalnie (po przeliczeniu na pieniadze
    - ile rocznie?).

    > Nie ma sie co
    > obrazac, nie jestesmy pepkiem swiata i musimy zabiegac o uwage innych.

    Nie widze takiej potrzeby, zwlaszcza ze ew. zyski bylyby raczej po
    stronie uslugodawcy niz jego klientow.

    Lepiej zabiegac o uwage innych np. w turystyce, w inwestycjach itp.
    Zdecydowanie lepiej przeklada sie to na zyski.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2005-02-24 18:28:46
    Od: "christophoros" <j...@t...pl>

    Użytkownik "Alexx" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jesli chcecie coś zadziałać w sprawie dostepnosci Paypal w Polsce wejdzcie
    > na:
    > http://www.paypal.prv.pl/

    Ludzie, na grzyba na Paypal!?
    Są inne tego typu instytucje.
    Pozdro
    Kris

  • 18. Data: 2005-02-24 23:38:48
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Henryk "Plumski" Plumowski <k...@O...fm> wrote:
    > Nie chcę się czepiać, ale gdzie to oficjalne potwierdzenie było?
    > Bo jak do tej pory, to tylko czytałem, że szukają ludzi.
    > A to chyba nie to samo.

    https://www.linkedin.com/jobs?viewJob=&jobId=2727
    https://www.linkedin.com/jobs?viewJob=&jobId=2736

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 19. Data: 2005-02-25 21:43:22
    Od: "trainer" <t...@p...org>

    Alexx wrote:

    > Jesli chcecie coś zadziałać w sprawie dostepnosci Paypal w Polsce wejdzcie
    > na:
    >
    > http://www.paypal.prv.pl/

    a co to da? rownie dobrze mozna napisac skrypt ktory wysle to samo z innym
    adresem nadawcy
    poza tym to nie jest instytucja utrzymywana z naszych podatkow - nie chca to
    nie .....
    równie dobrze moglbys pisac protest do klubu dla czarnych zeby nie
    dyskryminowali bialasow i ich wpuszczali - jest to ponizej godnosci bialego
    czlowieka

    trainer