  • 1. Data: 2005-02-22 20:44:13
    Temat: Oplata za pismo o rozwiazaniu umowy?
    Od: Ziemowit <n...@p...adr>

    Witam

    Wlasnie, po wielkich bojach, zakonczylem splate kredytu w dawnym GBG a
    obenie Getin banku. Paniusia na infolini powiedziala ze za pismo o
    fakcie splacenia zadluzenia i rozwiazaniu umowy musze zaplacic? Czy oni
    maja prawo do pobierania za to oplaty? Wydawalo mi sie ze takie cos jak
    pisemne rozwiazanie umowy mi sie nalezy.
    Jak to jest - moga mnie skasowac czy mam podstawy aby sie buntowac?
    --
    Greetings
    Ziemowit Skowronski

  • 2. Data: 2005-02-22 21:24:30
    Temat: Re: Oplata za pismo o rozwiazaniu umowy?
    Od: "Robert" <r...@a...pl>

    jezeli maja taką pozycję w TOiP to bedziesz musial za takie pismo
    zaplacic...

    pozdrawiam
    Robert

  • 3. Data: 2005-02-22 21:34:24
    Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@a...pl> napisał w wiadomości

    > jezeli maja taką pozycję w TOiP to bedziesz musial za takie pismo
    > zaplacic...

    nie wszystko, co jest w taryfach bankow, jest zgodne z prawem np. oplaty za
    reklamacje. kazdy porzadny bank wysyla takie pismo po zakonczeniu kredytu, a
    jego koszt moze sobie inteligentnie wplesc w wysokosc oplaty za udzielenie
    kredytu np. - ode mnie zaden bank nie pobral oplaty za takie pismo i
    zlozylabym reklamacje za cos takiego.

  • 4. Data: 2005-02-22 22:18:41
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Ruua napisał(a):

> [...]
    > jego koszt moze sobie inteligentnie wplesc w wysokosc oplaty za udzielenie
    > kredytu np. - ode mnie zaden bank nie pobral oplaty za takie pismo i

    Na jakiej podstawie?

  • 5. Data: 2005-02-24 16:38:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Ziemowit <n...@p...adr> writes:

> [...]
    > fakcie splacenia zadluzenia i rozwiazaniu umowy musze zaplacic? Czy
    > oni maja prawo do pobierania za to oplaty?

    Pewnie tak, a dlaczego nie?

    > Wydawalo mi sie ze takie
    > cos jak pisemne rozwiazanie umowy mi sie nalezy.

    Umowa - jak rozumiem - zostala zakonczona w sposob przewidziany w niej
    samej, tzn. z uplywem terminu i przez splate calosci zadluzenia. Zadne
    dodatkowe pismo nie jest tu juz przydatne.

    > Jak to jest - moga mnie skasowac czy mam podstawy aby sie buntowac?

    To co jest potrzebne (?) Tobie to chyba zaswiadczenie o wywiazaniu
    sie z umowy. Obawiam sie ze bank moze chciec oplaty za wystawienie
    takiego pisma - nawet jesli nie po to by na tym zarobic, ale zeby
    pokryc wlasne koszty. Choc oczywiscie moze to zrobic zapewne takze
    gratis, ale to bedzie tylko jego dobra wola.
    --
    Krzysztof Halasa