  • 1. Data: 2005-02-23 07:13:58
    Temat: Które KK i kredyt odnawialny nie jest w BIK?
    Od: "Tomek" <t...@p...onet.pl>

    Mam pytanie, które karty kredytowe oraz który kredyt odnawialny nie jest
    raportowany w BIK. Chcę zabrać kredyt hipoteczny, a karta kredytowa (chociaż
    praktycznie nie wykorzystywana) drastycznie obniża móją zdolność kredytową.
    Tomek

  • 2. Data: 2005-02-23 07:20:03
    Temat: Re: Które KK i kredyt odnawialny nie jest w BIK?
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 23 Feb 2005 08:13:58 +0100,
    osoba podpisana: Tomek <t...@p...onet.pl>
    napisała:
> [...]
    > praktycznie nie wykorzystywana) drastycznie obniża móją zdolność kredytową.
    Jeśli praktycznie nie wykorzystywana, to może zamknąć w diabły ?
    A odpowiedź na Twoje pytanie:
    Raiffeisen. Niektórzy twierdzą, że BPH ale ja nie wierzę.
    KJ

    > Tomek

    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan

  • 3. Data: 2005-02-23 11:28:07
    Od: "Dawid K" <d...@W...TOkulbi.prv.pl>

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > A odpowiedź na Twoje pytanie:
    > Raiffeisen. Niektórzy twierdzą, że BPH ale ja nie wierzę.

    Lukas Bank - visa classic

    Dawid K

  • 4. Data: 2005-02-23 13:44:23
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Dawid K" <d...@W...TOkulbi.prv.pl> napisał w wiadomości

    > Lukas Bank - visa classic

    W moim przypadku oprocz Rajfiego nie ma takze wpisow o Amex'ie Millennium,
    VC Lukasa oraz o MC BPH. Ale one sa zawsze splacane w GP, wiec nie wiem jak
    by to bylo gdyby istnialo na nich trwale zadluzenie.

    marekz

  • 5. Data: 2005-02-23 18:55:04
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 23 Feb 2005 07:20:03 +0000 (UTC), Kamil Jonca naskrobał(a):

    i słusznie że nie wierzysz.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 6. Data: 2005-02-23 19:46:22
    Od: Marcin Nowakowski <m...@w...net.pl>

    Dnia 2005-02-23 14:44, Użytkownik MarekZ napisał:

    > oraz o MC BPH.

    A myślałem że tylko o mnie zapomnieli (tak, tak, wiem, nudne).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 7. Data: 2005-02-23 23:30:15
    Od: "Leon" <l...@w...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <m...@w...irc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > VC Lukasa oraz o MC BPH. Ale one sa zawsze splacane w GP, wiec nie wiem jak
    > by to bylo gdyby istnialo na nich trwale zadluzenie.

    Rowniez przy trwalym zadluzeniu. Amex, VC (Millennium)

    Pozdr,

  • 8. Data: 2005-02-24 11:32:45
    Od: "user" <n...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Tomek" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (chociaż
    > praktycznie nie wykorzystywana) drastycznie obniża móją zdolność

    Moja karta kredytowa w Mbanku byla i to pomimo ze rozwiazalem umowe pol roku
    temu. Co wiecej raz sie spoznilem zeby splacic jakis 1000 zl i oczywiscie
    taka informacja tez tam jest, a bank ktory udziela mi kredytu hipetecznego
    od razu podwyzszyl karnie oprocentowanie 0,1 % co przy kredytcie na 300 tys
    jest znaczace.
    Linia kredytowa PKOBP tez tam byla (kredyt odnawialny).

    Pozdrawiam,
    Darek

  • 9. Data: 2005-02-25 15:30:51
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.won.ze.spamem>

    Użytkownik "Dawid K" <d...@W...TOkulbi.prv.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    to uwierz, bo wiem po sobie, że bph wpisuje tylko zapytania gdy weryfikuje
    dane przed przydzieleniem kredytu czy kk, a po przyznaniu kk/kredytu nie
    wpisuje już nic.
    (no chyba że ja jestem jakimś wyjątkowym szczęściarzem ;-)

    AI

  • 10. Data: 2005-02-25 15:43:35
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Adam Iganowicz said the following On 2005-02-25 16:30:
    [...]

> [...]
    > wpisuje już nic.
    > (no chyba że ja jestem jakimś wyjątkowym szczęściarzem ;-)

    Raczej wygląda na to że BPH wpisuje niektórych wg tylko sobie znanych
    kryteriów.

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl