  • 1. Data: 2005-02-23 09:42:49
    Temat: Paypal a sprawa Polska - protest
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl>

    czesc
    Jesli chcecie coś zadziałać w sprawie dostepnosci Paypal w Polsce wejdzcie
    na:

    http://www.paypal.prv.pl/

    pozdr
    Alexx

  • 2. Data: 2005-02-23 10:24:44
    Temat: Re: Paypal a sprawa Polska - protest
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Podobno PayPal twierdzi ze problemem jest polskie prawo bankowe.

    Dobrze byloby to sprawdzic.
    Znajac polkie realia, banki bez problemu mogly dopisac pare "bez" ,"oprocz"
    itd.

    Moze ktos studiuje takie rzeczy i dalby nam 100% pewnosc ze tak nie jest.

    PZDR

  • 3. Data: 2005-02-23 10:50:39
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

> [...]
    > itd.
    >
    > Moze ktos studiuje takie rzeczy i dalby nam 100% pewnosc ze tak nie jest.

    tak i właśnie dlatego wczoraj dostałem list od MoneyBookers że od wczoraj
    mają polską wersję językową swoich stron

    a od samego początku obsługiwali klientów z Polski (nawet wówczas gdy nie
    byliśmy jeszcze członkiem UE)

    PayPal ma ten sam szablon odpowiedzi dla wszystkich razem krajów które on
    nie uznał za wystarczająco dobre by działać w nich - niezależnie czy byś
    spytał czemu nie działają w Kongo , Nigerii , Polsce czy Czechach dostaniesz
    ten sam mail od "Lindy Autoresponder"

    dajcie sobie poprostu spokój, nie chcą nas to łaski bez,

  • 4. Data: 2005-02-23 11:10:41
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Paweł <t...@o...pl> wrote:
> [...]

    PayU jakoś działa :)

    Do Polski wchodzi ebay, wiec paypal pewnie też...
    www.ebay.pl

  • 5. Data: 2005-02-23 11:26:30
    Od: Varg <v...@p...megapolis_invert>

    "Paweł" <t...@o...pl> wrote:
> [...]
    > ten sam mail od "Lindy Autoresponder"
    > dajcie sobie poprostu spokój, nie chcą nas to łaski bez,

    Jednak problemem może być nawówienie sprzedawców "Paypal only" aby
    zarejestrowali się w MB. Mi udał się nawówić tylko jednego, i to i tak
    nie wiadomo, bo odpisał że zobaczy i się zastanowi :))

    --
    Your universe...
    Is only a product of your mind

  • 6. Data: 2005-02-23 11:33:27
    Od: "Alexx" <h...@p...onet.pl>

    Fakt, ze warto by było sprawdzic o co konkretnie chodzi.Choc podejrzewam, ze
    to sciema - inni nie maja problemów a PP ma? Czy Paypal podawał jakiś
    konkretny przepis ktory mu nie pasuje?

    > dajcie sobie poprostu spokój, nie chcą nas to łaski bez,

    Typowo polskie malkontentctwo. To ze nas nie obsluguja nie znaczy ze nasz
    nie lubia, czy nie szanuja etc..
    Dla nich jestesmy po prostu nieznanym krajem. Warto sie upominac zeby
    otworzyli sie na Polske, bo najwiecej my sami na tym zyskamy. Nie ma sie co
    obrazac, nie jestesmy pepkiem swiata i musimy zabiegac o uwage innych.

  • 7. Data: 2005-02-23 11:54:32
    Od: And <A...@...pl>

    Jakiś czas temu było w mediach (a potem się nawet potwierdziło
    oficjalnie) że do Polski wchodzi eBay, a ponieważ PayPal jest silnie z
    nim związany (finansowo i na gruncie logiki działania) więc myślę że są
    szanse że PayPal też się pojawi..

    --
    == And.
    ==

  • 8. Data: 2005-02-23 12:47:59
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    BillPoint działał dla Polaków z Polski bez problemu, i to jeszcze przez akcesją do
    Unii...
    JaC

  • 9. Data: 2005-02-23 13:09:10
    Od: "Patek" <g...@h...com>

    Moje doswiadczenie jest takie ze malo kto chce zaakceptowac cos innego jak
    PayPal a po drugie czesto nie chcą mi nic wyslac kiedy pisze ze jestem z
    Polski.
    SZczegolnie przy artykulach elektronicznych pisze ze do centralnej Europy
    nie wysylaja.

    PZDR

  • 10. Data: 2005-02-24 06:29:55
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

> [...]
    co
    > obrazac, nie jestesmy pepkiem swiata i musimy zabiegac o uwage innych.

    nie przejmuj sie - jeszcze pare miesięcy i pojawi sie ebay
    jak pojawi sie ebay to razem z nim paypal

    a wtedy będziesz mógł ogłośić że to wynik niesamowicie skutecznej kampani
    lobbingowej jaką przeprowadziłeś

    ps .załóż od razu firmę lobbigową - to sobie przy okazji rozreklamujesz na
    tym sukcesie

    ps2. różne listy do paypal gdybyś poczytał archiwum tej grupy to zobaczyłbyś
    że sprawa trwa od ładnych paru lat - skutków jak do tej pory nie było -
    przede wszystkim dla nich jesteśmy krajem nie tyle egzotycznym (bo w
    bardziej egzotycznych istnieją) co biednym - więc do tej pory nie palili się
    specjalnie do intresów z nami - mi się to może nie podobać ale też mogę to
    zrozumieć