  • 1. Data: 2005-02-23 09:05:58
    Temat: przejść na franki?
    Od: "wk" <w...@g...pl>

    Witam,
    mam kredyt hipo. w PKOBP w PLN. Przejść na franki?

    wk

  • 2. Data: 2005-02-23 09:10:32
    Temat: Re: przejść na franki?
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "wk" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > mam kredyt hipo. w PKOBP w PLN. Przejść na franki?

    po co?

    trzeba było to zrobić jakieś 6 miesięcy temu
    teraz to byłoby dokładnie to, czego robić nie należy

    BTW. skoro kolega zadaje takie pytanie, to proponuję nic nie zmieniać w
    kredycie

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2005-02-23 09:16:24
    Od: "wk" <w...@g...pl>

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> napisał(a):

> [...]
    > teraz to byłoby dokładnie to, czego robić nie należy
    >
    > BTW. skoro kolega zadaje takie pytanie, to proponuję nic nie zmieniać w

    OKEJ. To znaczy, że Ci co mają we frankach mają aktualnie gorsze warunki?
    O co chodzi? Czyli za pół roku znowu moze się okazać że warto przejść?
    I tak w kółko?

  • 4. Data: 2005-02-23 09:38:14
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    > OKEJ. To znaczy, że Ci co mają we frankach mają aktualnie gorsze warunki?
    > O co chodzi? Czyli za pół roku znowu moze się okazać że warto przejść?
    > I tak w kółko?

    Zastanów się po co chcesz przechodzić na Franki - chyba po to aby na tym
    zyskać.
    Zyskałbyś, gdyby kurs nadal spadał, a już jest tak spadniety, że nie
    wiadomo, czy będzie jeszcze spadał.
    Jeśli przewidujesz dalsze spadki kursu CHF względem PLN, to przewalutuj.

  • 5. Data: 2005-02-23 09:38:38
    Od: "wk" <w...@g...pl>

> [...]
    > teraz to byłoby dokładnie to, czego robić nie należy
    >
    > BTW. skoro kolega zadaje takie pytanie, to proponuję nic nie zmieniać w

    A jak wg Ciebie zostanie zamieniony kredyt na EURO kiedy pozbędziemy sie
    złotówki? Na takich samych zasadach jak zmiana waluty spłatuy kredytu? To
    było bez sensu....

  • 6. Data: 2005-02-23 13:50:49
    Od: Zdroyek <z...@p...fm>

    Dnia Wed, 23 Feb 2005 09:05:58 +0000 (UTC), wk <w...@g...pl>
    napisał:

    > Witam,
    > mam kredyt hipo. w PKOBP w PLN. Przejść na franki?
    >
    > wk

    moim zdaniem nie dość że przejdź na franki to zmień bank ja tak dokładnie
    zrobiłem bo mój kredyt w PKOBP zamiast się zmniejszać to powiekszał się.

  • 7. Data: 2005-02-23 14:40:03
    Od: "wk" <w...@g...pl>

    > moim zdaniem nie dość że przejdź na franki to zmień bank ja tak dokładnie
    > zrobiłem bo mój kredyt w PKOBP zamiast się zmniejszać to powiekszał się.

    ja jak dotąd jestem zadowolony - chyba jeden z najtańszych (jak nie
    najtańszy) kredytów w PLN