  • 1. Data: 2005-02-23 08:21:33
    Temat: Przelew z banku do banku
    Od: "Beata" <l...@p...onet.pl>

    Mam takie pytanie ,w sobote rano przelałam pieniądze ze swojego konta z Banku
    Zachodniego na swoje konto w Inteligo dzisiaj jest środa pieniędzy jeszcze nie
    mam.Ja myśle że to jest skandal.Kto mi odpowie ile taki przelew idzie z banku
    do banku,kto trzyma moje pieniądze?

  • 2. Data: 2005-02-23 08:35:36
    Temat: Re: Przelew z banku do banku
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Beata* napisał(a):

> [...]
    > mam.Ja myśle że to jest skandal.Kto mi odpowie ile taki przelew idzie z banku

    Sobota nie jest dniem roboczym, więc zlecenie przelewu zewnętrznego
    (pomiędzy bankami) w sobotę zostanie zrealizowane w najbliższym możliwym
    dniu roboczym (tu - poniedziałek). Dodatkowo, jeśli dobrze pamiętam w
    BZWBK obok ELIXIRA jest takie cudo jak przelew tani, który (jeśli dobrze
    pamiętam) BZWBK realizuje w max 3 dni robocze.

    Gree

  • 3. Data: 2005-02-23 09:40:04
    Od: "Neko" <miler@_bez_spamu_neostrada.pl>

    Użytkownik "Beata" <l...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    > nie
    > mam.Ja myśle że to jest skandal.Kto mi odpowie ile taki przelew idzie z

    Normalka. Ja na przelewy w Slaskim czekalem po 7 dni.
    To dobry interes tak przetrzymywac kase. :(
    No wiec zrezygnowalem z przelewow i czekam
    na normalnosc (czyli minimum jeszcze z 500 lat).

    Neko

  • 4. Data: 2005-02-23 22:24:46
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gree" <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl> napisał w wiadomości
    > BZWBK obok ELIXIRA jest takie cudo jak przelew tani, który (jeśli dobrze
    > pamiętam) BZWBK realizuje w max 3 dni robocze.
    Po co korzystac ze zlodziejskiego sposobu realizowania przelewow w BZWBK,
    skoro jest spora grupa bankow, gdzie przelew wyslany rano I elixirem
    dochodzi po poludniu tego samego dnia do odbiorcy.

  • 5. Data: 2005-02-23 22:46:51
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Krzysztof* napisał(a):

    > Po co korzystac ze zlodziejskiego sposobu realizowania przelewow w BZWBK,
    > skoro jest spora grupa bankow, gdzie przelew wyslany rano I elixirem
    > dochodzi po poludniu tego samego dnia do odbiorcy.

    ZTCW w BZWBK jest wybór - przelew tani lub ELIXIR. ELIXIR jest droższy,
    ale do dyspozycji są wszystkie 3 wychodzące sesje KIR i zdefiniowany
    przelew wyjdzie (teoretycznie) pierwszą dostępną sesją. Przelew tani
    również jest wysyłany poprzez ELIXIR, ale nie za pośrednictwem pierwszej
    dostępnej sesji - czas realizacji zlecenia przez bank się wydłuża. Ot,
    cała filozofia :)

    Gree

  • 6. Data: 2005-02-24 09:44:06
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli *Krzysztof*
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Po co korzystac ze zlodziejskiego sposobu realizowania przelewow w
    > BZWBK, skoro jest spora grupa bankow, gdzie przelew wyslany rano I
    > elixirem dochodzi po poludniu tego samego dnia do odbiorcy.

    Wszystko zależy chyba od oddziału.
    Kiedyś właśnie w BZWBK w Gliwicach robiłem przelew do mBanku.
    Pieniądze wpłacone przed południem, wieczorem były na koncie.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 7. Data: 2005-02-24 20:14:11
    Od: "chairon" <c...@i...SKASUJ-TO.pl>

    Neko napisał(a):

    > Normalka. Ja na przelewy w Slaskim czekalem po 7 dni.

    Jeśli chodzi o wychodzące to robiłem do mBanku, Inteligo i jeszcze kilku
    innych. Wszystkie dochodziły na drugi dzień (zresztą jest jedna sesja
    wychodząca dziennie, więc to normalne) najpóźniej ostatnią sesją
    przychodzącą w danym banku.

    Jeśli chodzi o przelewy przychodzące, to również dostaję najpóźniej na drugi
    dzień, choć żaden nie pochodził z mBanku czy Inteligo, więc w tej kwestii
    się nie wypowiem. Wpłacałem nawet na swoje konto na poczcie by to
    najzwyczajniej przetestować i dochodzą w 2 dniu roboczym po wpłacie drugą
    sesją, czyli po 15:00 już są dostępne.

    --
    chairon

  • 8. Data: 2005-02-28 18:11:44
    Od: "Zbyszek" <z...@n...spam>

    > Normalka. Ja na przelewy w Slaskim czekalem po 7 dni.

    zmień bank i nie marudź