  • 1. Data: 2003-05-22 18:24:17
    Temat: Paypal, Niemcy....ebay i moja oferta
    Od: "Rafal Brandt" <R...@w...pl>

    Zastanowila mnie prosba jednego z grupowiczow odnosnie przelania przez
    Paypal pewnej kwoty pieniedzy i podsunela mi pomysl Takie zapytania
    pojawiaja sie na grupie coraz czesciej, postanowilem wyjsc na przeciw
    wyzwaniu . Jak wiadomo "pieniadze nie smierdza" i kazdy sposob, aby w
    uczciwy sposob na nie zarobic nie podlega dyskusji o sumieniu.
    Ze wzgledu na to, iz posiadam zarowno konto w Niemczech jak i na Paypalu,
    korzystam czesto z uslug ebay-a (moj nick to Raffiko) jestem sie w stanie
    dodatkowo podjac posrednictwa w zakresie dokonywania przelewow w w/w
    zakresie, w obie strony, czyli rowniez przyjmowanie wplat, za drobna
    prowizja w wysokosci 10% dokonanej transakcji + 2 PLN (oplata stala).
    Referencje na zyczenie.....a wszelkie proby podejrzewania mnie o oszustwo
    juz na zapas odpieram z cala swa moca He-mana :-)
    Osoby zainteresowane owa usluga prosze o kontakt na priva w celu uzgodnienia
    szczegolow, na zapytania ogolne odpowiem na grupie.

    Pozdrawiam

    Rafal Brandt

  • 2. Data: 2003-05-22 19:12:18
    Temat: Re: Paypal, Niemcy....ebay i moja oferta
    Od: "jaru" <j...@n...bsd.black.pl>

> [...]
    > Osoby zainteresowane owa usluga prosze o kontakt na priva w celu uzgodnienia
    > szczegolow, na zapytania ogolne odpowiem na grupie.

    A ja ze swojej strony bardzo polecam kolege. Szybko, sprawnie i uczciwie!

    Pozdrawiam,

  • 3. Data: 2003-05-23 08:42:39
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

    > zakresie, w obie strony, czyli rowniez przyjmowanie wplat, za drobna
    > prowizja w wysokosci 10% dokonanej transakcji + 2 PLN (oplata stala).

    a co z podatkiem od tej "drobnej prowizji"?

    Marcin

  • 4. Data: 2003-05-23 09:11:02
    Od: n...@o...pl

    witam,
    jestem zainteresowany.
    czy w Twoim mailu miedzy litera "R" oraz "B" powinna byc kropka?
    pzdr,
    nelis

  • 5. Data: 2003-05-23 13:22:01
    Od: "Marcin Ozdzinski" <m...@W...simplusnet.pl>

    > a co z podatkiem od tej "drobnej prowizji"?

    szara strefa :)

  • 6. Data: 2003-05-23 13:52:23
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Marcin Jackowski" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

    > a co z podatkiem od tej "drobnej prowizji"?
    >
    > Marcin

    Spokojna glowa. Pozostaw to mej osobie i obowiazujacym przepisom. Ciesze sie
    iz mamy troskliwych obywateli dbajacych przede wszystkim o interes panstwa .
    No i bardziej papieskich od papieza. Bedzie dobrze.......kiedys w KGB
    mowili, ze im wiecej sie wie tym krocej sie zyje :)

    Pozdrawiam

    RaFaL

  • 7. Data: 2003-05-23 14:52:00
    Od: "Rafal Brandt" <R...@w...pl>

    Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > jestem zainteresowany.
    > czy w Twoim mailu miedzy litera "R" oraz "B" powinna byc kropka?
    > pzdr,
    > nelis

    Nie, nie powinno byc kropki a "podkreska", czyli r_brandt@...

    Naplywaja liczne zapytania dotyczace prowizji. Odpowiadam: TAK, jest ona do
    negocjacji....

    Rafal

  • 8. Data: 2003-05-23 19:35:22
    Od: "Robson" <r...@f...pl>

    10 % ....to duzooooooo
    monopolistycznie kolega zagrywa :)

    pozdr

    Robert

  • 9. Data: 2003-05-23 20:37:01
    Od: "Rafal Brandt" <R...@w...pl>

    Wiele mozna. Jak sama nazwa mowi "biznes" - rzecz do dogadania

    RaFaL

    gg 658790

  • 10. Data: 2003-09-06 11:40:43
    Od: "w...@p...com" <w...@W...com>

    hmm może to i dobra opcja, choć prowizja baardzo wysoka.... napisz do mnie na
    w...@p...com spróbujemy coś uzgodnić. Mam na myśli nie okazjonalną
    sprzedaż-kupno lecz stałą współpracę i dosyć wysokie obroty na koncie.
    Mógłbyś sporo zarobić na tym pośrednictwie, pytanie tylko czy jesteś skłonny
    obniżyć prowizję przy dużych obrotach i czy poza mocą He-Mana wypracujemy
    metody bezpiecznej współpracy.... Mam pewną propozycję.