  • 1. Data: 2005-07-07 21:08:05
    Temat: PayPal i 1.5 euro.. ?
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Moje 1.5 euro gdzies wyparowalo. Zablokowane 1zl wrocilo na karte. Ale
    po tym 1.5 euro slad zaginal. Czy u was jest podobnie?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2005-07-07 22:36:28
    Temat: Re: PayPal i 1.5 euro.. ?
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@USUN_TO.krak.eu.org>

    Thu, 07 Jul 2005 23:08:05 +0200, na pl.biznes.banki, Mithos w wiadomości
    <news:dak5tg$6v9$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Moje 1.5 euro gdzies wyparowalo. Zablokowane 1zl wrocilo na karte. Ale
    > po tym 1.5 euro slad zaginal. Czy u was jest podobnie?

    Podobno przy pierwsze transakcji zdejmą Ci z karty o te 1,5 euro mniej.
    A jak będzie naprawdę, to zobaczymy.

    --
    Pozdrowienia
    Krzysztof K. Maj

  • 3. Data: 2005-07-08 05:59:07
    Od: Danny <d...@i...pl>

    On Fri, 8 Jul 2005 00:36:28 +0200, Krzysztof K. Maj wrote:

    > Podobno przy pierwsze transakcji zdejmą Ci z karty o te 1,5 euro mniej.
    > A jak będzie naprawdę, to zobaczymy.

    mi PO pierwszej transakcji wrzucili te 1,5 Euro z powrotem NA kartę...

    Danny
    http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
    http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

  • 4. Data: 2005-07-08 06:27:28
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Krzysztof K. Maj napisał(a):

    > Podobno przy pierwsze transakcji zdejmą Ci z karty o te 1,5 euro mniej.
    > A jak będzie naprawdę, to zobaczymy.

    Pierwszy i drugi zakup mam juz za soba. A kasy brak.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 5. Data: 2005-07-08 08:06:51
    Od: "JA" <o...@b...poczta.fm>

    "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> wrote in message

    > Pierwszy i drugi zakup mam juz za soba. A kasy brak.

    U mnie identycznie....Na reklamacje zero konkretnej odpowiedzi...

  • 6. Data: 2005-07-08 08:13:16
    Od: "Cmykus" <c...@l...home.plwywalicto-anty->

    Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał(a):

    > Pierwszy i drugi zakup mam juz za soba. A kasy brak.

    Spokojnie, dostaniesz spowrotem na karte w ciagu 7 dni od transakcji.

  • 7. Data: 2005-07-08 08:24:16
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Cmykus napisał(a):

    > Spokojnie, dostaniesz spowrotem na karte w ciagu 7 dni od transakcji.

    Zakup robilem 21.06.2005. Zostal rozliczony 23.06.2005.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 8. Data: 2005-07-08 09:24:49
    Od: "Cmykus" <c...@l...home.plwywalicto-anty->

    Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał(a):

    > Zakup robilem 21.06.2005. Zostal rozliczony 23.06.2005.

    Nie chodzi o rozliczenie, przyjdzie osobno na karte jako "POS ZWROT TOWARU"

  • 9. Data: 2005-07-08 09:26:02
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Cmykus napisał(a):

    > Nie chodzi o rozliczenie, przyjdzie osobno na karte jako "POS ZWROT TOWARU"

    Minely 2 tygodnie juz od zakupu. Ile sie czeka ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2005-07-08 09:38:32
    Od: "Cmykus" <c...@l...home.plwywalicto-anty->

    Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska> napisał(a):

    > Minely 2 tygodnie juz od zakupu. Ile sie czeka ?

    Mi przyszlo na moje konto po ~7 dniach a do brata po 9dniach