  • 1. Data: 2005-07-07 18:55:00
    Temat: zmiana USD na EUR - w PL czy w UE?
    Od: "pawel" <p...@a...pl>

    Witam,
    mam takie pytanie do znawców tematu.
    Mam 100 USD- nie jest to moze dużo ale chciałbym jak najmniej stracić na
    zmianie. Jade do Luxemburga i musiałbym je zmienić na Euro. Gdzie to najlepiej
    zrobić - w PL w kantorze (przelicza z USD na Euro czy przeliczają przez złotówki?)
    Jak wygląda sprawa za granicą bede jechał autem wiec w gre wchodzą Niemcy lub
    Luxemburg- jakie są tam prowizje?
    Prosze chociaż o zarys sytuacji.

    Pozdrawiam Serdecznie grupę!

    Paweł - WishM

  • 2. Data: 2005-07-07 18:57:24
    Temat: Re: zmiana USD na EUR - w PL czy w UE?
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "pawel" <p...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Prosze chociaż o zarys sytuacji.

    Jak jest w Luksemburgu to nie wiem, ale z pozostalych dwoch wariantow,
    to raczej wymiana w Niemczech niz w Polsce (zakladajac stabilnosc
    kursu eur/usd).

    marekz