  • 1. Data: 2005-07-07 18:18:14
    Temat: bankomaty PKO
    Od: Grzegorz <n...@y...com>

    Dzisiaj rano (koło godziny 6) nie mogłem wypłacić z bankomatu żadnych pieniędzy. Nie
    mogłem też sprawdzić salda. Po podaniu Pinu i wybraniu jakiejś operacji pojawiał się
    komunikat że operacja nie może zostać zrealizowana. Pani w banku twierdzi że z konta
    nie została ściągnięta żadna kwota (przynajmniej jeszcze popołudniu).

    Czy spotkał się ktoś może z czymś takim? Bank PKO BP, dodam jeszcze że próbowałem w
    dwóch różnych bankomatach. Karta WBK zadziałała bez problemów.

    --
    Grzegorz

  • 2. Data: 2005-07-07 19:06:21
    Temat: Re: bankomaty PKO
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Czy spotkał się ktoś może z czymś takim? Bank PKO BP, dodam jeszcze że próbowałem w

    Tysiace klientow PKO spotkaly sie juz z czyms takim ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-07-07 20:52:31
    Od: "AndreRM" <A...@c...hu>

    "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> wrote in message

    > Tysiace klientow PKO spotkaly sie juz z czyms takim ...
    >
    > --
    > Krzysiek, Krakow

    tysiące?
    bank prowadzi rachunki ror dla 3,5 milona ludzi, i tylez wydał kart.
    am