  • 1. Data: 2005-07-07 17:11:08
    Temat: Karta Inteligo VISA Electron i konto PayPal - problem z dodaniem karty
    Od: "dżej-dżej" <n...@n...spam.pl>

    Witam

    Dziś aktywowałem konto Inteligo i karte VISA Electron
    Pól godziny temu wysłałem pieniądze z mBANKu na Inteligo (1000 zł).

    I nie moge dodać karty VISA Electron Inteligo do konta PayPal,
    wyskakuje taki bład / komunikat:

    This credit card has been denied by the bank that issued your credit card.

    For details on why your card was denied, please contact your credit card
    issuer's

    customer service department. Or, you may want to try adding a different
    credit card.

    W czym problem ?

    Pozdr.

    J.J.

  • 2. Data: 2005-07-07 17:15:35
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    dżej-dżej napisał(a):

    > This credit card has been denied by the bank that issued your credit card.

    Bo to nie jest credit card.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-07-07 17:17:46
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    Mithos napisał(a):

    > Bo to nie jest credit card.

    So what?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 4. Data: 2005-07-07 17:24:26
    Od: "dżej-dżej" <n...@n...spam.pl>

    "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> wrote in message

    > Bo to nie jest credit card.

    Ale podobo karta Inteligo (VISA) nadaje się dla PayPal...?

    J.J.

  • 5. Data: 2005-07-07 17:28:24
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    dżej-dżej napisał(a):
    > "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska> wrote in message

    > Ale podobo karta Inteligo (VISA) nadaje się dla PayPal...?
    >
    > J.J.

    Tylko jeśli on myślał że kasa z mBanku o 19 dojdzie w pół godziny do
    Inteligo... to ja mu życzę powodzenia ;-D

  • 6. Data: 2005-07-07 17:32:39
    Od: " " <n...@N...gazeta.pl>

    dżej-dżej <n...@n...spam.pl> napisał(a):

> [...]
    > issuer's
    >
    > customer service department. Or, you may want to try adding a different

    Wyglada na to, ze PayPal wymaga KK, a Twoja Visa Electron jest debetowa
    (debit card) i stad system ja odrzuca.

  • 7. Data: 2005-07-07 17:38:59
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    > I nie moge dodać karty VISA Electron Inteligo do konta PayPal,
    > wyskakuje taki bład / komunikat:
    > W czym problem ?

    W tym, ze na koncie w Inteligo nie masz kasy (stan rachunku 0.00).
    A PayPal przy rejestrowaniu karty obciaza ja na 1,5 Euro + bodaj 1zl. Czyli
    do momentu az ta kasa jutro nie wplynie - daj sobie na wstrzymanie.

  • 8. Data: 2005-07-07 17:52:13
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    dżej-dżej wrote:
    > Witam
    >
    > Dziś aktywowałem konto Inteligo i karte VISA Electron
    > Pól godziny temu wysłałem pieniądze z mBANKu na Inteligo (1000 zł).

    Czyli jak rozumiem na koncie Inteligo teraz nie masz nic.
    Spróbuj jutro kiedy przelew już dojdzie.

  • 9. Data: 2005-07-07 17:53:41
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Ale podobo karta Inteligo (VISA) nadaje się dla PayPal...?

    Plotki niejednego w kanał wpędziły ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 10. Data: 2005-07-07 17:54:21