  • 1. Data: 2005-07-07 18:53:37
    Temat: ING Ciekawostka z regulaminu..
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    ING ma w regulaminie kart kredytowych bardzo ciekawy punkt i IMO
    bardzo pozytywny i godny naśladowania:

    Wyciąg z regulaminu:
    3. WARTA nie ponosi odpowiedzialności również w przypadku:
    ..
    6) transakcji dokonanch przy użyciu PIN-u, chyba że:
    a)...
    b) nieupoważnionie użycie karty miało miejsce
    w ciągu 2 godzin od momentu użycia przez
    ubezpieczonego numeru PIN w miejscu pubilcznym.

    Czy dobrze rozumiem, jak ktoś mi podpatrzy PIN w hipermarkecie i
    zakosi kartę, ja ją zastrzegam w terminie 48 h to nie odpowiadam
    za transakcje wykonane w ciągu pierwszych 2 h nawet z PIN'em..

    Czyli jeśli kartę zastrzegę w ciągu 2 h zwracają wszystko co
    podpisane PIN'em ?

    Jeśli dobrze rozumuje to chyba, rzadkość taki paragraf w regulaminach
    od KK....

    --
    Marcin Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 2. Data: 2005-07-07 18:58:24
    Temat: Re: ING Ciekawostka z regulaminu..
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Marcin Jurczuk wrote:

> [...]
    > podpisane PIN'em ?
    >
    > Jeśli dobrze rozumuje to chyba, rzadkość taki paragraf w regulaminach

    Ja też tak to rozumiem i to rzeczywiście jest niezły zapis. Ciekawe tylko,
    czy równie ładnie działa w praktyce.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 3. Data: 2005-07-07 19:02:06
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn wrote:
    > Ja też tak to rozumiem i to rzeczywiście jest niezły zapis. Ciekawe
    > tylko, czy równie ładnie działa w praktyce.

    a ja wole zaplacic ubezpieczenie i miec spokojna glowe... ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 4. Data: 2005-07-07 19:04:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > a ja wole zaplacic ubezpieczenie i miec spokojna glowe... ;)

    Rozumiem, że przeczytałeś warunki tegoż ubezpieczenia i jesteś absolutnie
    pewny w jakich sytuacjach zadziała :-) Zwłaszcza przy transakcji z PINem.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 5. Data: 2005-07-07 19:14:53
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Glenn wrote:
    > Rozumiem, że przeczytałeś warunki tegoż ubezpieczenia i jesteś
    > absolutnie pewny w jakich sytuacjach zadziała :-) Zwłaszcza przy
    > transakcji z PINem.

    Szczerze? A gdzie korzystasz z PINu przy KK? Na Neste?
    Mam MC electronica BPHu i nigdzie nie musze wklepywac PINu leci na podpis...

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 6. Data: 2005-07-07 19:17:07
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Marcin Jurczuk wrote:
    > ING ma w regulaminie kart kredytowych bardzo ciekawy punkt i IMO
    > bardzo pozytywny i godny naśladowania:
    > Wyciąg z regulaminu:
    > 3. WARTA nie ponosi odpowiedzialności również w przypadku:
    (...)
    > Jeśli dobrze rozumuje to chyba, rzadkość taki paragraf w regulaminach
    > od KK....

    Zawsze to coś ;-)
    Miałem w zeszłym roku kartę kredytową PKO BP.
    Ci to dopiero szli w zaparte - nie chcieli brać odpowiedzialności za żadną
    transakcję z PINem.

    Bogdan B.

  • 7. Data: 2005-07-07 19:20:01
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Szczerze? A gdzie korzystasz z PINu przy KK? Na Neste?

    Nie tylko. Mój plaskacz z BPH wisi na PINie gdzie się da. Tylko jak PINpadu
    nie ma to leci na podpis.

    > Mam MC electronica BPHu i nigdzie nie musze wklepywac PINu leci na
    > podpis...

    A VE Interia BPH odwrotnie.

    przyszłość/ Woody Allen

  • 8. Data: 2005-07-07 19:31:16
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:

    > Szczerze? A gdzie korzystasz z PINu przy KK? Na Neste?

    W wielu miejscach w których mogę zapłacić KK (niekoniecznie w Polsce).

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based