  • 11. Data: 2003-05-11 10:00:49
    Temat: Re: PayPal
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podający się za Użytkownik<k...@p...onet.pl> nagryzmolił(a)
    w news:72c5.00000014.3ebdf1e5@newsgate.onet.pl:

    > Na karcie ISIC nie ma adresu.

    Ale jest miasto i kraj uczelni.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 12. Data: 2003-05-11 11:12:51
    Od: k...@p...onet.pl

    > Ale jest miasto i kraj uczelni.
    >
    > Pozdrawiam
    > Marcin Lubojański
    Na mojej nie ma!

  • 13. Data: 2003-05-11 13:06:03
    Od: "www.Meteoryt.net" <m...@p...com>

    > jestem studentem ale nie wiem skąd to się bierze :P Jakieś blizsze
    > informacje tudziez link?? Z gory wielkie dzieki

    A tak wogole to jest sens sie bawic i czaic a potem Ci konto zablokuja z
    kasa i bedziesz se mogl pomazyc o tych $$ ktore tam zostana.

    Nie lepiej uzywac BidPay'a ?
    --

    -----[ MARCIN CIMAŁA ]-----[ I.M.C.A.#3667 ]-----
    http://www.Meteoryt.net m...@m...net

  • 14. Data: 2003-05-11 16:19:41
    Od: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>

    > Na mojej nie ma!

    Jest czy nie ma tego kraju pochodzenia, jest to w tym momencie nieistotne.
    Koledze Kubakowi mozna wierzyc jak sie wierzy w mikolaje, sw Anioly,
    zajaczki i ze dzieci przynosi bocian.

    Zarzuty:

    W kazdym ze swych postow pisze co innego. Nie chce mi sie sledzic na
    googlach, ale wiemy juz ze:
    a) lata czesto od USA, ma konto w NY Citibank bez SSN
    b) ma PRZEDPLACONA amerykanska KK
    c) ma legitke ISIC
    d) robi ludziom nadzieje, obiecuje wiele robiac ze swych ust szmate
    e) ma pojecie o Paypalu jak swinia o gwiazdach

    Odpowiedzi
    a) niech lata -> na zdrowie, podobnie z kontem
    b) niech ma , jw
    c) no, nie znam jego peselu (daty urodzenia)... byc moze, ale jesli sie
    chwali to jeszcze nic nie znaczy
    d) korespondencja na zyczenie ... od lutego, nie za friko, a za gratyfikacja
    obiecal mi KK do rejstracji na Paypalu. Do dzis zero odpowiedzi i meldunku.
    Olal... mam niemieckia KK i ona pozwala mi na rejstracje na Paypalu bez
    referencji obywatela
    e) KLAMIE, mowiac o ISCI... chawali sie KK przedplacona z USA, ze niby
    podaje jej numer przy rejstracji, adres rowniez w tym kraju... wiec jakie
    legitymacje, po co? Sprzecznosci, kto wymaga ? moze jakies przyklady i maile
    od wystawcy ? Z jednej strony tak prosto, z drugiej trudno... niech sie
    zdecyduje.

    Kolega sie na tyle zagubil w swych wystapieniach ze nie odroznia
    rzeczywistosci o mitow. Otoz nalezy podoac numer karty przy rejstracji ...,
    maestro nie pomaga do rejstracji..
    No i oczywiscie nalezy podac numer konta na ktory nalezy przeslac zdobyte
    Eurosy czy inna walute ( w kraju akceptowanym przez serwis Paypala)

    Tak wiec mamy do czynienia z typowym rozdwojeniem charakteru, proponuje sie
    leczyc.

    Pozdrawiam

    RaFaL BraNdT