    From: "Rafal Brandt" <R...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PayPal
    Date: Sun, 11 May 2003 18:19:41 +0200

    news:72c5.00000095.3ebe3033@newsgate.onet.pl...

    > > Ale jest miasto i kraj uczelni.
    > >
    > > Pozdrawiam
    > > Marcin Lubojański
    > Na mojej nie ma!

    Jest czy nie ma tego kraju pochodzenia, jest to w tym momencie nieistotne.
    Koledze Kubakowi mozna wierzyc jak sie wierzy w mikolaje, sw Anioly,
    zajaczki i ze dzieci przynosi bocian.

    Zarzuty:

    W kazdym ze swych postow pisze co innego. Nie chce mi sie sledzic na
    googlach, ale wiemy juz ze:
    a) lata czesto od USA, ma konto w NY Citibank bez SSN
    b) ma PRZEDPLACONA amerykanska KK
    c) ma legitke ISIC
    d) robi ludziom nadzieje, obiecuje wiele robiac ze swych ust szmate
    e) ma pojecie o Paypalu jak swinia o gwiazdach

    Odpowiedzi
    a) niech lata -> na zdrowie, podobnie z kontem
    b) niech ma , jw
    c) no, nie znam jego peselu (daty urodzenia)... byc moze, ale jesli sie
    chwali to jeszcze nic nie znaczy
    d) korespondencja na zyczenie ... od lutego, nie za friko, a za gratyfikacja
    obiecal mi KK do rejstracji na Paypalu. Do dzis zero odpowiedzi i meldunku.
    Olal... mam niemieckia KK i ona pozwala mi na rejstracje na Paypalu bez
    referencji obywatela
    e) KLAMIE, mowiac o ISCI... chawali sie KK przedplacona z USA, ze niby
    podaje jej numer przy rejstracji, adres rowniez w tym kraju... wiec jakie
    legitymacje, po co? Sprzecznosci, kto wymaga ? moze jakies przyklady i maile
    od wystawcy ? Z jednej strony tak prosto, z drugiej trudno... niech sie
    zdecyduje.

    Kolega sie na tyle zagubil w swych wystapieniach ze nie odroznia
    rzeczywistosci o mitow. Otoz nalezy podoac numer karty przy rejstracji ...,
    maestro nie pomaga do rejstracji..
    No i oczywiscie nalezy podac numer konta na ktory nalezy przeslac zdobyte
    Eurosy czy inna walute ( w kraju akceptowanym przez serwis Paypala)

    Tak wiec mamy do czynienia z typowym rozdwojeniem charakteru, proponuje sie
    leczyc.

    Pozdrawiam

    RaFaL BraNdT