  • 1. Data: 2003-05-10 21:06:14
    Temat: PayPal
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    Witam
    PayPal jest niedostępny dla Polaków. Kiedy następuje weryfikacja podanych
    danych? Czy mogę bez weryfikacji wysyłać i otrzymywać pieniądze??

  • 2. Data: 2003-05-10 21:25:56
    Temat: Re: PayPal
    Od: k...@p...onet.pl

    > Witam
    > PayPal jest niedostępny dla Polaków. Kiedy następuje weryfikacja podanych
    > danych? Czy mogę bez weryfikacji wysyłać i otrzymywać pieniądze??

    Gdy bedziesz sie zblizal do 60 dni posiadania konta, gdy mozesz wystapic o
    karte ATM, to zablokuja czesciowo konto, ze nie bedziesz mogl wyplacac kasy.
    Moga szybko ci zablokowac, gdy ktos im wysle donos, ze podales zle dane.

    Pamietaj: dane mozesz potwierdzic faxem wysylajac np kopie paszportu polskiego
    z Polski... i przyjma to. Ale lepiej legitymacje ISIC, karte maestro citibanku
    i bez przeszkod bedziesz mial konto. Czemu citibanku? Bo tylko znaja.

  • 3. Data: 2003-05-10 21:37:44
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

> [...]
    citibanku
    > i bez przeszkod bedziesz mial konto. Czemu citibanku? Bo tylko znaja.

    Hmm
    O ile wiem przesłanie polskich dokumentów to natychmiastowe zawieszenie
    konta. Z polski się nie mozna rejestrowac

  • 4. Data: 2003-05-10 21:46:40
    Od: k...@p...onet.pl

    > Hmm
    > O ile wiem przesłanie polskich dokumentów to natychmiastowe zawieszenie
    > konta. Z polski się nie mozna rejestrowac

    A skad bede wiedziec, ze karta ISIC byla wydana w PL?
    Myslisz, ze jak zobacza karte Citibank Maestro to beda myslec, ze ona jest z PL?

  • 5. Data: 2003-05-10 22:00:03
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    > A skad bede wiedziec, ze karta ISIC byla wydana w PL?
    > Myslisz, ze jak zobacza karte Citibank Maestro to beda myslec, ze ona jest
    z PL?

    A no tak. powinien był się zapytać co to ISIC :-) Co to ??

  • 6. Data: 2003-05-10 22:17:08
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podający się za Robert z Łodzi<p...@w...pl>
    nagryzmolił(a) w news:b9jsoj$i2k$1@SunSITE.icm.edu.pl:

    > A no tak. powinien był się zapytać co to ISIC :-) Co to ??

    międzynarodowa karta studencka

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 7. Data: 2003-05-10 22:28:25
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl> napisał w
    wiadomości news:b9jtov$75s$1@inews.gazeta.pl...
    > Osobnik podający się za Robert z Łodzi<p...@w...pl>
    > nagryzmolił(a) w news:b9jsoj$i2k$1@SunSITE.icm.edu.pl:

    > międzynarodowa karta studencka

    jestem studentem ale nie wiem skąd to się bierze :P Jakieś blizsze
    informacje tudziez link?? Z gory wielkie dzieki

  • 8. Data: 2003-05-10 22:33:52
    Od: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl>

    Osobnik podający się za Robert z Łodzi<p...@w...pl>
    nagryzmolił(a) w news:b9judo$o4t$1@SunSITE.icm.edu.pl:

    > jestem studentem ale nie wiem skąd to się bierze :P Jakieś blizsze
    > informacje tudziez link?? Z gory wielkie dzieki

    Można wyrobić w Almaturze (ok 40zł - za to masz zniżki w różnych
    miejscach na świecie i niezłe ubezpieczenie). Jest też wersja jako karta
    płatnicza ale nie pamiętam w jakim banku.

  • 9. Data: 2003-05-10 22:43:18
    Od: "Robert z Łodzi" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski(usunto)@pf.pl> napisał w
    wiadomości news:b9juof$908$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > miejscach na świecie i niezłe ubezpieczenie). Jest też wersja jako karta
    > płatnicza ale nie pamiętam w jakim banku.

    Zaraz poszukam. Ale jest jedno pytanie - na tej karcie będzie mój adres w
    polsce, prawda? A PayPal nie ma na liście dostępnych państw Polski, tam
    trzeba podać adres.

  • 10. Data: 2003-05-11 06:47:01
    Od: k...@p...onet.pl

    > Zaraz poszukam. Ale jest jedno pytanie - na tej karcie będzie mój adres w
    > polsce, prawda? A PayPal nie ma na liście dostępnych państw Polski, tam
    > trzeba podać adres.

    Na karcie ISIC nie ma adresu.