  • 1. Data: 2003-05-10 20:49:06
    Temat: Bank Issuer- co to takiego?
    Od: "Primus" <i...@o...pl>

    Witam!

    Podczas rejestracji na :https://www.bidpay.com/Step5.asp jedna z opcji
    dotyczących karty to "Bank Issuer". Posiadam mbankową kartę Visa Electron,
    niestety nie za bardzo wiem, co mam wpisać w to pole. Kiedyś obiło mi się o
    uszy, że ten nr. znajde na polu, gdzie składam podpis na karcie... ale u
    mnie takiego nr. nie ma...
    Doradzcie... co mam wpisac w tym miejscu?:)))

    Pozdrawiam

    Igor Michalik

    Gadu: 290266

  • 2. Data: 2003-05-10 20:51:42
    Temat: Re: Bank Issuer- co to takiego?
    Od: "Zbigniew Nowacki" <z...@W...o2.pl>

    Użytkownik "Primus" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > Podczas rejestracji na :https://www.bidpay.com/Step5.asp jedna z opcji
    > dotyczących karty to "Bank Issuer". Posiadam mbankową kartę Visa Electron,

    bank wystawca karty

  • 3. Data: 2003-05-10 20:52:55
    Od: "Primus" <i...@o...pl>

    Czyli... mam po prostu wpisac "mBank"? czy też "BRE Bank"?

  • 4. Data: 2003-05-10 21:00:03
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    > Czyli... mam po prostu wpisac "mBank"? czy też "BRE Bank"?

    Tak na logike to wpisz to co masz napisane na karcie.
    Cytuje: "Niniejsza karta zostala wydana przez BRE Bank SA i pozostaje jego
    wlasnoscia"

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 5. Data: 2003-05-10 21:03:38
    Od: ". przemo ." <p...@W...com>

    Primus wrote:
    > Czyli... mam po prostu wpisac "mBank"? czy też "BRE Bank"?

    Przede wszystkim do płatności internetowych nie użyjesz
    mBankowej Visy Electron - musisz do tego celu zamówić
    ichnią eKartę. Odpowiadając jednak na pytanie - na VE
    masz wyraźnie napisane "This card has been issued by
    BRE Bank SA" i gdybyś karty mógł użyć w sieci, ten bank
    powinieneś podać.

    Pozdrawiam,
    Przemo