  • 1. Data: 2003-05-10 20:57:56
    Temat: CitiKonto - koszty prowadzenia jakie sa?
    Od: k...@p...onet.pl

    Po przejrzeniu tabeli oplat i prowizji, to zycza sobie tyle:
    - prowadzenie 4zl ( gdy saldo miesieczne > 2500, to 0zl )
    - karta maestro 2zl

    Czy jeszcze doliczaja 3zl za CitiPhone ? Czy moge z niego zrezygnowac? A jesli
    nie mozna, to jak ja chce CitiGSM tylko, tonie beda brac za CitiPhone ? Bo po
    co 2 razy placic...

  • 2. Data: 2003-05-11 10:42:23
    Temat: Re: CitiKonto - koszty prowadzenia jakie sa?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Czy jeszcze doliczaja 3zl za CitiPhone ? Czy moge z niego
    > zrezygnowac? A jesli nie mozna, to jak ja chce CitiGSM tylko, tonie
    > beda brac za CitiPhone ? Bo po co 2 razy placic...

    3 zl za CitiPhone nawet jak nie korzystasz - zenada moim zdaniem (ech
    sie nie moge zebrac , zeby to konto zamknac...)

  • 3. Data: 2003-05-19 23:55:29
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    napisał w wiadomości news:b9l9cf$9s4$1@news.onet.pl...
    > 3 zl za CitiPhone nawet jak nie korzystasz - zenada moim zdaniem (ech
    > sie nie moge zebrac , zeby to konto zamknac...)

    You can check out any time you like, but you can never leave ?

    Grzegorz