  • 21. Data: 2010-12-16 22:34:46
    Temat: Re: [PRESS] RPP - możliwość podwyżek stóp
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w
    wiadomości news:slrnigk7vr.331.milusi.pysiaczek@buziaczek.pl...

    > W grę może wchodzić wiele rzeczy: nie wiadomo co tam do końca jest,
    > można nie chcieć nabijać komuś statów po refid, etc.

    Ależ oczywiście, można nawet i komputera nie używać.
    Nie wychodzić z domu, bo ślisko, etc. Przymusu nie ma.
    Tylko nie rozumiem czemu z uwagi na własne fobie zawracać "4 litery" innym.

    Jedyny argument, który mnie przekonuje, to brak linku dla "potomnych".
    Niweczony z lekka przez fakt, że obecnie "często, gęsto" serwisy i tak są
    robione w taki sposób, że
    po pewnym czasie link można o kant....

  • 22. Data: 2010-12-16 22:43:49
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (16.12.2010 23:34), Marcin Wasilewski wrote:
> [...]
    >
    > Jedyny argument, który mnie przekonuje, to brak linku dla "potomnych".

    Kiedyś ktoś na jakiejś grupie dla "żartu" wysłał link do obrazka z
    wnętrzem odbytnicy jakiegoś jełopa.

    Od tamtej pory wolę wiedzieć gdzie klikam niż nie wiedzieć.

    p. m.

  • 23. Data: 2010-12-17 12:54:19
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Michal Tyrala wrote:

    > Strzelaj dalej.
    >
    > Ja moje posty firmuje From: takim a nie innym. Ty majac tam to co masz,
    > przypieprzyles się do From przedpiscy. A ja chyba jednak bardziej ufam
    > ludziom, co się imienia z nazwiskiem nie wstydza.

    No i ja właśnie takie ufanie nazywam naiwnością.

    A jak Ty się *naprawdę* nazywasz ?

    I co by było, gdybym miał nickname "Michał Tyrała" ?

    > PS. Usenet to nie poczta. Nie blysnales.

    A ma to jakiś wpływ na nagłówek From ? Nie ? No to nie błysnąłeś.

    witrak()

  • 24. Data: 2010-12-17 13:09:59
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Fri, 17 Dec 2010 13:54:19 +0100, witrak() wrote:

    > No i ja właśnie takie ufanie nazywam naiwnością.

    Wolno Ci. Jednak czepianie się czyjegos Froma, jak się samemu tam ma
    smietnik, jest po prostu smieszne. Tylko tyle i az tyle.

    A ze we From mozna wpisac cokolwiek? Mozna. Post podpisany pgp z nickiem
    i mailem na jakims portalu dalej znaczy nic. Trzeba miec *co* uwiarygodnic.

    > A jak Ty się *naprawdę* nazywasz ?

    Napisano. A Ty? :)

    > A ma to jakiś wpływ na nagłówek From ?

    Istotne jest o tyle, ze czepić to się trzeba umiec. :-)

    PS. Trzeci raz juz Ci nie napisze dlaczego nie powinienes się czepiac nicka
    przedpiscy. EOT/dobranoc.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 25. Data: 2010-12-17 13:25:09
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Michal Tyrala wrote:

> [...]
    > smietnik, jest po prostu smieszne. Tylko tyle i az tyle.
    >

    > PS. Trzeci raz juz Ci nie napisze dlaczego nie powinienes się czepiac nicka

    Biedaku :-) Nie zrozumiałeś tego, co ów przedpiśca pojął od razu:
    cokolwiek jest we From nie ma znaczenia i nie ma powodu, aby
    uważać, że np. to osoba występujące na grupie od dawna. Nie
    czepiałem się nicka (tym bardziej że sam używam, jakiego używam)
    tylko naiwnej wiary, że jak ktoś się w poście w *ogóle*
    podpisuje/identyfikuje, to jest bardziej wiarygodny i nie będzie
    miał odwagi przekierować innych skróconym linkiem "w maliny".

    EOT/Miłego dnia

    witrak()