  • 11. Data: 2010-12-15 13:01:22
    Temat: Re: [PRESS] RPP - możliwość podwyżek stóp
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> writes:

    > W dobrym tonie jest używać programów, które prawidłowo wklejają linki...
    >
    > Skracacze jakos nie biorą pod uwagę, że za jakiś czas połowa tych linków
    > wyparuje, podczas gdy archiwa usenetu nadal będą istnieć. Sami będziecie
    > zgrzytać zębami próbując dojść do jakiejś istotnej informacji.

    I dlatego dobrze jest wręcz wkleić istotny fragment danej strony. Choć
    tu już zaczyna się ryzyko naruszenia Praw Autorskich. Nie mam dobrego
    rozwiązania :(

    KJ

    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 12. Data: 2010-12-15 13:53:23
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-12-15, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > I dlatego dobrze jest wręcz wkleić istotny fragment danej strony. Choć
    > tu już zaczyna się ryzyko naruszenia Praw Autorskich.

    Jak podajesz źródło?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 13. Data: 2010-12-15 19:24:53
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 2010-12-15 08:54, xbartx pisze:
    > Co do długich linków to wystarczy jest podać w<> i nic tego nie potnie
    >
    > <https://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/bro
    wse_thread/
    > thread/5f5caf16b8087b86?pli=1>

    Jakby to ująć... Może najprościej jak się da. Nie działa.

    --
    Raf

  • 14. Data: 2010-12-15 20:04:13
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-12-15, xbartx <b...@h...net> wrote:

    [...]

    > Co do długich linków to wystarczy jest podać w <> i nic tego nie potnie
    >
    ><https://groups.google.com/group/pl.biznes.banki/br
    owse_thread/
    > thread/5f5caf16b8087b86?pli=1>

    Nie wystarczy. Trzeba po prostu mieć czytnik, który nie ucina w sposób
    nieproszony. Np:

  • 15. Data: 2010-12-16 14:19:39
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 14 Dec 2010 21:10:47 +0100,
    Marcin Wasilewski <j...@a...pewnie.je.st> screamed:

    > Trzeba być ignorantem aby mieć tak skonfigurowany system aby umożliwiał
    > załapanie syfu (bez ingerencji użytkownika) po wejściu na stronę www.

    W grę może wchodzić wiele rzeczy: nie wiadomo co tam do końca jest,
    można nie chcieć nabijać komuś statów po refid, etc.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 15:18:59 user up 12653 days, 3:13, 1 user, load average: 0.86, 0.18, 0.72 ]

    When all else fails, let a = 7. If that doesn't help, then read the manual.

  • 16. Data: 2010-12-16 16:18:22
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Marcin Wasilewski wrote:
> [...]
    > wiadomości news:87sjy0w07j.fsf@alfa.kjonca...

    > W przeciwieństwie do Ciebie potrafię wysnuć taki wniosek po
    > przeczytaniu tekstu przedpiszcy. Tak przy okazji, gdzie Ty widzisz
    > w tym wątku mój link?
    >
    > A tak na koniec:
    >
    > 1. irytują mnie ludzie którzy wolą innym zawracać 4 litery niż
    > samemu kliknąć w link,
    > 2. wolę link do serwisu skocz.pl itp., niż składać po kawałku,
    > pociachany (przez program pocztowy nadawcy) link. Chociaż
    > oczywiście w dobrym tonie jest napisać co po drugiej stronie siedzi.

    1. Nie tak dawno była sytuacja, gdy nic nie trzeba było zrobić
    oprócz otwarcia strony - tylko kliknąć na link i już - ciekwa
    jestem co byś wtedy zrobił, gdyby ktoś taki link podesłał ?
    2. Nie mam absolutnie żadnego powodu, aby wierzyć, że ktoś
    deklarujący jako swoje dane nadawcy
    'From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>'
    nie wyśle skróconego linku do bardzo nieprzyjemnej strony.

    I sporo też innych ludzi - jak pewnie zauważyłeś - nie zalicza się
    do naiwnych...

    witrak()

  • 17. Data: 2010-12-16 16:20:35
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Kamil Jońca wrote:

    > I dlatego dobrze jest wręcz wkleić istotny fragment danej strony. Choć
    > tu już zaczyna się ryzyko naruszenia Praw Autorskich. Nie mam dobrego
    > rozwiązania :(

    Cytat (fragmentu, adekwatnego do czyjejś własnej wypowiedzi)
    rzadko kiedy jest naruszeniem praw autorskich.

    witrak()

  • 18. Data: 2010-12-16 18:11:34
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 16 Dec 2010 17:18:22 +0100, witrak() wrote:
    > 2. Nie mam absolutnie żadnego powodu, aby wierzyć, że ktoś
    > deklarujący jako swoje dane nadawcy
    > 'From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>'
    > nie wyśle skróconego linku do bardzo nieprzyjemnej strony.

    Uwazasz swoj From: za godzien zaufania jak rozumiem? ;)

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 19. Data: 2010-12-16 19:58:04
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Michal Tyrala wrote:

    > Uwazasz swoj From: za godzien zaufania jak rozumiem? ;)

    Chyba nie masz wiele wspólnego z pocztą ;-)

    W przeciwnym razie wiedziałbyś, że ŻADEN "From" nie jest godzien
    zaufania :-)))

    witrak()
    PS. Właściwie powinienem był wysłać to podszywając się pod Ciebie ;-)

  • 20. Data: 2010-12-16 22:29:51
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 16 Dec 2010 20:58:04 +0100, witrak() wrote:

    > Chyba nie masz wiele wspólnego z pocztą ;-)

    Strzelaj dalej.

    Ja moje posty firmuje From: takim a nie innym. Ty majac tam to co masz,
    przypieprzyles się do From przedpiscy. A ja chyba jednak bardziej ufam
    ludziom, co się imienia z nazwiskiem nie wstydza.

    PS. Usenet to nie poczta. Nie blysnales.