  • 1. Data: 2010-12-10 16:43:33
    Temat: Lokaty - strukturyzowane - czy warto w to wchodzic?
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    Lokaty - strukturyzowane - czy warto w to wchodzic?

    bo na prezentacjach wychodza super... a jak w rzeczywistosci?

    Przeczucie mowi, ze nie warto (ale chyba dlatego, ze tego nie
    rozumiem).... ale dla niektorych kontrakty to tez czarna magia i tez sie
    boja, a dla mnie jak kazdy inny mechanizm i to dosc prosty - no i wg.
    mnie tutaj biura maklerskie nie wciskaja ciemnoty...

    wiec jak jest z tymi strukturami np. w NOBLE Banku?

  • 2. Data: 2010-12-10 17:10:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 12/10/2010 10:43 AM, fReLuZ wrote:

    > Przeczucie mowi, ze nie warto

    sluchaj swojego przeczucia. inteligentne jest.

  • 3. Data: 2010-12-10 23:27:24
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    żytkownik "fReLuZ" <f...@i...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tutaj biura maklerskie nie wciskaja ciemnoty...
    >

    > wiec jak jest z tymi strukturami np. w NOBLE Banku?

    NIGDY W TO NIE WCHODŹ!
    Sprawdź wyniki lokat strukturyzowanych. Jest już dużo informacji w
    internecie. W większości osiągnęły niższą stopę zwrotu niż zwykła lokata!!!

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2010-12-11 07:00:25
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2010-12-11 00:27, Jan Werbinski pisze:
> [...]
    > Sprawdź wyniki lokat strukturyzowanych. Jest już dużo informacji w
    > internecie. W większości osiągnęły niższą stopę zwrotu niż zwykła lokata!!!

    Tylko z zalozenia zaklada sie to na 10 lat. Czy jest jakas struktura (co
    byla dostepna w Polsce), ktora na rynku jest juz 5 lub 10 lat? I jakie
    ma wyniki?

  • 5. Data: 2010-12-11 07:20:52
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sat, 11 Dec 2010 08:00:25 +0100, fReLuZ wrote:
    > Tylko z zalozenia zaklada sie to na 10 lat. Czy jest jakas struktura (co
    > byla dostepna w Polsce), ktora na rynku jest juz 5 lub 10 lat? I jakie
    > ma wyniki?

    Struktury są tak pomyslane, zebys nie zarobil. To nie jest kontrakt, ze
    kurs bazy rosnie/maleje to zarabiasz, tam najczesciej są widelki,
    kursowe, ramy czasowe itp g* tak dobrane, zeby przy minimalnym ryzyku
    bank musial Ci oddac cokolwiek wiecej ponad kapitał.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 6. Data: 2010-12-11 08:11:21
    Od: "newsy" <s...@W...pl>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > kursowe, ramy czasowe itp g* tak dobrane, zeby przy minimalnym ryzyku
    > bank musial Ci oddac cokolwiek wiecej ponad kapitał.

    Dokładnie. Przykład: Jakiś czas temu była taka struktura w mbanku. Jeśli
    WIG20 osiągnie określony (wąskimi widełkami) poziom to zarobisz rzeczywiście
    sporo. Jeśli ten poziom będzie mniejszy, zarobisz, ale niewiele. Jeśli
    będzie większy, nie zarobisz nic

  • 7. Data: 2010-12-11 22:33:29
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    dobre strukrury to takie, które samemu sobie stworzymy...w zasadzie to
    b.proste, oczywiście mam na myśli takie z gwarancją kapitału!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2010-12-12 20:58:14
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2010-12-10 17:43, fReLuZ pisze:
> [...]
    > mnie tutaj biura maklerskie nie wciskaja ciemnoty...
    >

    > wiec jak jest z tymi strukturami np. w NOBLE Banku?

    Nie warto :)

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl