    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [PRESS] RPP - możliwość podwyżek stóp
    Date: Fri, 17 Dec 2010 14:25:09 +0100

    Michal Tyrala wrote:

    > Wolno Ci. Jednak czepianie się czyjegos Froma, jak się samemu tam ma
    > smietnik, jest po prostu smieszne. Tylko tyle i az tyle.
    >

    > PS. Trzeci raz juz Ci nie napisze dlaczego nie powinienes się czepiac nicka
    > przedpiscy. EOT/dobranoc.

    Biedaku :-) Nie zrozumiałeś tego, co ów przedpiśca pojął od razu:
    cokolwiek jest we From nie ma znaczenia i nie ma powodu, aby
    uważać, że np. to osoba występujące na grupie od dawna. Nie
    czepiałem się nicka (tym bardziej że sam używam, jakiego używam)
    tylko naiwnej wiary, że jak ktoś się w poście w *ogóle*
    podpisuje/identyfikuje, to jest bardziej wiarygodny i nie będzie
    miał odwagi przekierować innych skróconym linkiem "w maliny".

    EOT/Miłego dnia

    witrak()