  • 1. Data: 2010-12-10 18:54:57
    Temat: getin - podwyzki
    Od: noname <n...@n...pl>

    "Informujemy, że w Tabeli prowizji za czynności bankowe oraz opłat za
    inne czynności w obszarze GETIN Banku z dniem 1 stycznia 2011 roku
    zostaje wprowadzona opłata za prowadzenie rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego w pakiecie Getin24/Getin Bankier24 -
    opłata będzie pobierana 11-go dnia każdego miesiąca w wysokości 4,99 zł. "

    wiecej
    https://www.gb24.pl/artykuly/977,843,wprowadzenie-op
    laty-za-prowadzenie-ror-getin24-getin-bankier24-oraz
    -promocji-dla-posiadaczy-kart-debetowych-wydanych-do
    -ror-getin24-getin-bankier24-nowy-adres-e-mail-do-ko
    ntaktu-dla-uzytkownikow-gb24-i-sms-serwis

    swoja droga czy ktos wie, czy mozna zamknac rachunek i zachowac dostep
    do lokat przez internet?

    albo jesli wypowiem umowe rachunku oszczednosciowo-rozliczeniowego, to
    czy automatycznie zamykaja sie lokaty (niby bez sensu, ale u nas nigdy
    nic nie wiadomo)?

  • 2. Data: 2010-12-10 19:53:53
    Temat: Re: getin - podwyzki
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 10 Gru, 19:54, noname <n...@n...pl> wrote:

    > swoja droga czy ktos wie, czy mozna zamknac rachunek i zachowac dostep
    > do lokat przez internet?
    Mam dostep do "lokat" bez rachunku, którego nigdy nie miałem, więc za
    pewno tak można:)

  • 3. Data: 2010-12-10 20:41:36
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "noname" <n...@n...pl> wrote in message
[...]

    ---------------------------
    A co ze starymi wersjami konta np internetowe, czy tez beda podwyzki?

  • 4. Data: 2010-12-10 20:48:13
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    Mam dostep do "lokat" bez rachunku, którego nigdy nie miałem, więc za
    pewno tak można:)

    Mówisz o getinie marmurkowym , czy o Getin online?

    wiatrak

  • 5. Data: 2010-12-10 21:18:54
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "noname" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

[...]

    http://www.getinbank.pl/download/regulamin_lokaty_in
    ternetowe.pdf

    § 16

    Rozwiązanie Umowy jest jednoznaczne z rozwiązaniem w tym samym dniu
    wszystkich Lokat, niezależnie od warunków, na jakich je zawarto i ze
    skutkami określonymi w § 15 ust. 2 powyżej.

    wiatrak

  • 6. Data: 2010-12-10 22:11:36
    Od: "Blazej" <e...@p...fm>

    Czy wypowiedzenie umowy mogę złożyć w dowolnym oddziale, czy tylko w tym, w
    którym rachunek był otwierany?

  • 7. Data: 2010-12-11 03:01:03
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    to samo może dotyczyć rachunkow
    z Open Finanse.

  • 8. Data: 2010-12-11 07:05:55
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Bogdan" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > to samo może dotyczyć rachunkow
    > z Open Finanse.

    Nie mylić Getina z Getinonline i Open Finance. To osobne twory , tylko
    jeden właściciel.

    wiatrak

  • 9. Data: 2010-12-11 10:39:46
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

[...]

    -----------
    Też to zauważyłem, zajrzałem do mojej umowy - tam mam pakiet E-Getin, a
    dostęp przez GB24. Nigdzie Getin24 nie występuje.
    Ale w dostępnej TOiP ani w TOiP dla wycofanych rachunków nie widzę E-Getin.
    Mam jakiś stary wydruk TOiP gdzie w nagłówku jest E-Getin.
    Mam coś co już nie istnieje ?
    Ktoś to ogarnia ?
    P.G.

  • 10. Data: 2010-12-11 11:15:15
    Od: XYZ <j...@m...bin>

    On 11.12.2010 11:39, Piotr Gałka wrote:

> [...]
    > Ale w dostępnej TOiP ani w TOiP dla wycofanych rachunków nie widzę E-Getin.
    > Mam jakiś stary wydruk TOiP gdzie w nagłówku jest E-Getin.

    A to nie jest tak, że e-Getin zmienił nazwę na Getin24? Pamiętam, że
    poprzednio wszystkie zmiany TOiP przysłali mi pocztą, ale ja nie mam
    żadnego pakietu (stare konto internetowe + osobno założony TOP). W
    papierowej wersji TOiP były wymienione wszystkie rachunki wycofane z
    oferty. Pamiętam także, że osoby posiadające e-Getin nic wtedy nie
    dostawały, ponieważ w ich regulaminie był zapis zwalniający bank z
    konieczności informowania ich pocztą.
    W praktyce wszystkie te rachunki mają dziś identyczne opłaty i myślę, że
    nowa prowizja będzie dotyczyć wszystkich rachunków - Getin24, e-Getin i
    ROR internetowego.