    From: " Kolo" <k...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO- pismo
    Date: Fri, 8 Jul 2005 16:02:12 +0000 (UTC)

    jan under <t...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > witam
    > Miałem kiedyś w czasach studenckich konto w pko sa, ostatnią transakcje
    > zrobiłem w 99 roku i zostawiłem stan na konta na plusie, od tamtej pory
    > wyjechałem za granice i po prostu zapomniałem o tym koncie, dzis dostałem
    > papier z banku o zadłuzeniu wobec tego banku z tytułu pobierania opłat za
    > prowadzenie rachunku, zadłuzenie to co dzień jest większe. Pytanie moje czy
    > bank nie powinien zamknąć tego konta kiedy stan się wyzerował, czy tak będą
    > pobierać te opłaty w nieskończoność?
    > Kris.

    PKO BP SA czy PeKaO SA?

    Po co bank mialby zamykac konto?
    Przeciez zostawiles na nim srodki, wiec starczy na pobranie oplat za
    prowadzenie rachunku, jesli nie zlozyles dyspoyzji zamkniecia to oplaty ci sie
    nawarstwiaja, ja bym sprawdzil czy nie miales jeszcze przyznanego debetu,
    jesli miales to bank pewnie pobieral oplaty na minus, i robi sie z tego
    niedopuszczalne saldo debetowe, a te juz wyzej oprocentowane.

    jesli rachunek masz w pko bo to polecam zapoznanie sie z aktualnym
    regulaminem, na stronie www.pkobp.pl, a najlepiej idz od razu do oddzialu i
    sprawdz, zawsze mozesz zlozyc reklamacje, tylko na co? przeciez ze strony
    banku wszystko bedzie ok
    pozdrawiam