  • Data: 2005-07-11 04:23:13
    Temat: Re: PKO- pismo
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    jan under wrote:
    > Chodzi o Pekao SA i dawne eurokonto, cała paranoja polega na tym, ze ja tego
    > konta nie moge zamknąć. Przebywam od kilku lat za granicą i nie wybieram sie
    > w najblizszym czasie do Polski a odsetki karne naliczane są z kazdym dniem,
    > chcą odemnie pisma potwierdzonego przez ambasade Polską a do takiej mam
    > naprawde kawał drogi i tak koło się zamyka...

    To przelej tam parę złotych tak żeby nie było tam debetu.
    Konto da się zamknąć zdalnie.
    Najlepiej aby list wysłał ci ktoś z Polski listem poleconym, bo się nie
    będzie rzucało w oczy.
    Napisz, że z dniem xxx prosisz o zamknięcie konta i przeksięgowanie
    salda rachunku na yyyy.
    Dołącz do tego wszystkie karty przecięte w 2/3 wzdłuż. Wszystko jedno w
    którym miejscu.
    Data i podpis. Najstaranniej jak tylko potrafisz, żeby było zgodne z
    wzorem podpisu.
    Za dwa tygodnie zadzwoń i się upewnij czy pismo dostali.

    Wszystko da się zobić, kwestia tylko miłego podejścia do pań w obsłudze.

    Wysłałem kiedys pani cztery identyczne pisma faxem z czterama różnymi
    podpisami i na końcu dołożym dopisek, żeby sobie wybrała ten właściwy.
    Przeszło.