  • Data: 2005-07-08 17:13:03
    Temat: Re: PKO- pismo
    Od: "Krab" <_...@k...pl__> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zamkną, bo nie mają takiego obowiązku.
    > Spłać zadłużenie i wyślij im wniosek o zamknięcie konta.

    niestety jest jak napisales, ale to ciekawa uwaga dla jakiegos grupowicza,
    ktory zostanie kiedys p.oslem, aby cos z tym zrobic
    przyklady pozytywne sa, ale wlasnie bez obowiazku ich stosowania - czesc
    bankow np vw - nie powoduje debetu na koncie klienta - i konsekwencji z tym
    zwiazanych - tylko zawiesza oplaty w osobnej pozycji - oplaty do rozliczenia
    czy jakos tak, w momencie splywu srodkow, pobieraja sobie naleznosc, w
    przypadku rozwiazania umowy - zadaja splaty, to jednak nie to samo co
    istnienie niedozwolonego debetu, choc akurat nie chce mi sie rozwijac tej
    mysli :-)