  • 11. Data: 2007-04-22 13:02:46
    Temat: Re: PKO/CS jest już w SFI mBanku
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Apr 2007 12:47:13 +0000 (UTC), "Slavekk "
    <s...@g...pl> wklepał(-a):

    >Nie tylko tej, ale i innych
    >A teraz powoli dla opornych:
    >1. To nie SFI mBanku decyduje jekie opłaty pobiera TFI tylko to właśnie TFI
    >2. Przywołany w przykładzie fundusz pobiera:
    >a) oplate za nabycie 4%
    >b) oplate za zarzadzanie (ilestam, niewazne ile bo to ukryte w wycenie
    >jednostki)

    Do 4% (zawarte w wycenie jednostki)
    http://www.pkotfi.pl/SAM/index.php?id=f_akcji

    >3. SFI mBanku KŁAMIE podajac na swej stronie, że
    >a) oplata za nabycie wynosi 0 (podczas kiedy wynosi 4%)

    W mBanku wynosi 0 i to jest fakt. 4% to jest w Inteligo.

    Zgodnie z http://www.pkotfi.pl/SAM/index.php?id=f_akcji
    do 4% (zawarte w wycenie jednostki).

    >4. Zarówno klinci SFI jak i inni nabtywcy jednostek tego funduszu ponosza
    >takie same oplaty (patrz p. 2a+2b) tylko SFI mBanku OSZUKUJE swoich klientów
    >wmawiajac im, że nie ponosza oplaty za nabycie. Oszukuje manipulujac nazwami
    >oplat. IMO nie ma do tego prawa i dlatego uwazam to za oszustwo. Pomimo, że
    >nie powoduje to obciazenia klientow SFI zwiekszonymi oplatami.

    Ble ble ble. Fundusze sprzedawane poza mBankiem też mają opłaty za zarządzanie:
    http://www.pkotfi.pl/SAM/index.php?id=f_akcji

    To Inteligo nie pokazuje na swoich stronach kosztów zarządzania funduszem.

  • 12. Data: 2007-04-22 13:29:31
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Slavekk napisał(a):

    > Pozostanmy przy swoich zdaniach...;-)

    Bełkoczesz.

  • 13. Data: 2007-04-22 17:45:29
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

> [...]
    > że
    > nie powoduje to obciazenia klientow SFI zwiekszonymi oplatami.

    O Matko! Naucz się chłopie czytać ze zrozumieniem.

  • 14. Data: 2007-04-22 19:04:07
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > 4. Zarówno klinci SFI jak i inni nabtywcy jednostek tego funduszu ponosza
    > takie same oplaty tylko SFI mBanku OSZUKUJE swoich klientów...

    Bredzisz chłopie jak potłuczony,
    Złóż sobie SFI kup/sprzedaj fundusze to będziesz wiedział o czym piszesz.
    Jeśli to, że mBank nie pobiera od klienta prowizji za zakup/zbycie jednostek
    nie mieści Ci się w głowie, to znaczy że masz łeb za mały, albo za oporny ;-P

    Pozostań przy swoim zdaniu jak Ci z nim dobrze,
    sle pisanie bredni dla innych sobie podaruj,
    albo przynajmniej zmień grupę na jakąś alt.pl.fatasy slbo podobną.

  • 15. Data: 2007-04-23 06:35:24
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Slavekk napisał(a):
> [...]
    ?PKOTFI

    > Hmmmm...
    > Bierzemy dla naprzykładu Fundusz Akcji - klik na powyzszej stronie.
    > Opłata za nabycie - 0,00
    > Czyli zgodnie z filozofią SFI, darmocha po prostu...
    > ale:
    > Opłata za zarządzanie - 4%
    >
    > Wchodzimy na stronę Inteligo i tam znajdujemy ten sam fundusz a tam:
    > Opłata za nabycie - 4%
    > hmmmm....

    Ale o co chodzi oplata za zarzadzanie jestw cenie jednostki i w SFOI
    placisz i w PKO placisz w czym problem ?

  • 16. Data: 2007-04-23 06:36:25
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

    > Ja tak, ale Ty sobie nie zadałeś podstawowego trudu przeczytania ze
    > zrozumieniem strony, którą podawałeś.
    > Wystarczy zerknąć na dowolny inny fundusz aby zobaczyć:
    > Koszty zarządzania 4,00 %
    > (http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/fi.html
    ?SKAA)

    > Zasugerujesz ponownie, że klienci mBanku płacą jakiś ukryty dodatkowy
    > procent, którego nie płacą inni klienci tego funduszu? :-)

    gdyby tak bylo inna bylaby cena jednostek to chyba oczywiste.
    czyli Slavekk napisal bzdure o podwojnej oplacie za zarzadzanie.

  • 17. Data: 2007-04-23 06:37:47
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Slavekk napisał(a):

    > Nie tylko tej, ale i innych
    > A teraz powoli dla opornych:
    > 1. To nie SFI mBanku decyduje jekie opłaty pobiera TFI tylko to właśnie TFI

    Zgadza sie

> [...]
    > jednostki)
    > 3. SFI mBanku KŁAMIE podajac na swej stronie, że
    > a) oplata za nabycie wynosi 0 (podczas kiedy wynosi 4%)

    Wynosi ZERO

    > b) oplata za zarządzanie wynosi 4% (podczas kiedy wynosi "ileśtam" patrz p.

    Wynosi tyle ile pobiera TFI patrz STATUT

    > 2b, przy czym "ileśtam" nie równa się 4%)

    Oczywiscie ze sie rowna. Inaczej mialbys rozne ceny tego samego funduszu
    w SFI i na stronie funduszu

    Napisales BZDURE