  • 1. Data: 2007-04-20 12:37:33
    Temat: Toyotabank i konto bez karty - już się nie da?
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    Właśnie mnie kolega zagadał, bo ostatnio szukał jakiegoś taniego konta,
    to mu podsunąłem kilka propozycji, że w TB nie da się założyć konta bez
    karty debetowej. Sprawdziłem na www i w papierach, które można pobrać i
    rzeczywiście bez karty "se ne da" czy ja czegoś może nie widzę drobnym
    drukiem napisanego?

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 2. Data: 2007-04-20 12:38:20
    Temat: Re: Toyotabank i konto bez karty - już się nie da?
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Bartosz 'bart' Nowakowski wrote:
> [...]
    > konta bez karty debetowej. Sprawdziłem na www i w papierach, które
    > można pobrać i rzeczywiście bez karty "se ne da" czy ja czegoś może

    A nie mozna wziasc konta z karta, karte zastrzegamy i nie wystepujemy o kolejna
    ?

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-04-20 12:41:34
    Od: "Robert.Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'bart' Nowakowski" <b...@h...net> napisał w
    wiadomości news:f0ac5p$8ka$1@news.dialog.net.pl...
> [...]
    > debetowej. Sprawdziłem na www i w papierach, które można pobrać i
    > rzeczywiście bez karty "se ne da" czy ja czegoś może nie widzę drobnym

    właśnie uruchomiłem konto bez karty :)

  • 4. Data: 2007-04-20 12:47:16
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > właśnie uruchomiłem konto bez karty :)

    mam to samo = przetestowane na sobie, konto w TBP mozna zamowic bez karty
    (nie zamowilem i nie dostalem), jezeli nie zaznaczysz jej we wniosku to jej
    nie otrzymasz i bank nie pobierze za nia oplaty...

    pozdr.
    RobertS

  • 5. Data: 2007-04-20 12:54:36
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > A nie mozna wziasc konta z karta, karte zastrzegamy i nie wystepujemy o
    > kolejna
    > ?
    >
    > --
    > Mithos

    mozna, ale bank pobierze 30zl za pierwszy rok...

    mozna tez zamowic karte, ale jej nie aktywowac...
    zwykle banki pobieraja oplate za karte po jej aktywowaniu, zamowiona karta
    moze przeciez nigdy do adresata nie dojsc...na poczcie wiele listow
    zwyczajnie ginie ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 6. Data: 2007-04-20 13:02:17
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > mam to samo = przetestowane na sobie, konto w TBP mozna zamowic bez karty
    > (nie zamowilem i nie dostalem), jezeli nie zaznaczysz jej we wniosku to jej
    > nie otrzymasz i bank nie pobierze za nia oplaty...

    No przez www się nie da tego zrobić bo jeżeli nie wypełnimy odpowiednich
    pól formularz się dalej nie przetworzy. Pozostaje po prostu złożyć
    papiery na poczcie.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 7. Data: 2007-04-20 13:03:01
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > mozna, ale bank pobierze 30zl za pierwszy rok...

    Dla mnie karta debetowa, za ktora musze placic 30 zl to porazka :) I jeszcze
    mozna nia placic w necie (kolejna wada).

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2007-04-20 13:18:19
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > No przez www się nie da tego zrobić bo jeżeli nie wypełnimy odpowiednich
    > pól formularz się dalej nie przetworzy. Pozostaje po prostu złożyć
> [...]

    to mnie się jakoś cudowanie udało, bo wypełniłem wszystko co trzeba na
    stronie www i karty nie dostalem z powodu jej niezamówienia ;-)
    fakt byłem jednym z pierwszych klientów, może coś się zmieniło?

    poza tym IMHO jak nie aktywujesz zamówionej karty to bank nie może pobrać
    za nią opłaty...

    pozdr.
    RobertS

  • 9. Data: 2007-04-20 13:27:44
    Od: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>

    RobertS wrote:

    > to mnie się jakoś cudowanie udało, bo wypełniłem wszystko co trzeba na
    > stronie www i karty nie dostalem z powodu jej niezamówienia ;-)
    > fakt byłem jednym z pierwszych klientów, może coś się zmieniło?

    No właśnie i dlatego się teraz zastanawiam czy się coś nie pozmieniało
    bo np TB nie wiedziała, że jest taki sposób na całkowicie darmowe konto.

    > poza tym IMHO jak nie aktywujesz zamówionej karty to bank nie może pobrać
    > za nią opłaty...

    No właśnie ale pewności nie ma a nie chcę kolegi na lewe sanki wpakować.
    Powiem mu żeby się na partyline coś wywiedział i niech sam decyduje.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 10. Data: 2007-04-20 14:28:08
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    RobertS napisał(a):

    > poza tym IMHO jak nie aktywujesz zamówionej karty to bank nie może pobrać
    > za nią opłaty...

    Warum nicht?

    Mnóstwo banków pobiera opłatę w momencie *zamówienia* karty debetowej,
    żeby daleko nie szukać - mBank, inteligo.