  • 1. Data: 2007-04-20 12:17:50
    Temat: Promocja Visa - dostajecie potwierdzenia?
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Dostajecie potwierdzenia mailowe zarejestrowanych transakcji w promocji
    Visa? Bo ja już kilka wpisałam, a maili ani widu, więc nie wiem, czy to
    wina Visy czy skrzynki.

    --
    Nika
    Pisz tutaj

  • 2. Data: 2007-04-20 12:30:27
    Temat: Re: Promocja Visa - dostajecie potwierdzenia?
    Od: "ianus" <U...@o...pl>

    Użytkownik "Nika" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Dostajecie potwierdzenia mailowe zarejestrowanych transakcji w promocji
    > Visa?

    tak

  • 3. Data: 2007-04-20 17:49:12
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

> [...]
    > Dostajecie potwierdzenia mailowe zarejestrowanych transakcji w promocji
    > Visa? Bo ja już kilka wpisałam, a maili ani widu, więc nie wiem, czy to

    Nie dostalem ani jendego. Konto (pocztowe) na onecie.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 4. Data: 2007-04-20 18:11:39
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Marcin powiada w dniu 2007-04-20 19:49:
    > Witam
    >
    > Użytkownik "Nika" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie dostalem ani jendego. Konto (pocztowe) na onecie.

    A zaptaszyłeś odpowiednia kratkę na formularzu? Bo coś mi się zdaje, że nie

    T.

  • 5. Data: 2007-04-20 18:32:47
    Od: "Marcin" <k...@k...de>

    Witam

    Użytkownik "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> napisał w wiadomości

    > A zaptaszyłeś odpowiednia kratkę na formularzu? Bo coś mi się zdaje, że
    > nie

    To zle Ci sie zdaje.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 6. Data: 2007-04-20 19:49:06
    Od: "Gall Anonim" <g...@n...pl>

    > Dostajecie potwierdzenia mailowe zarejestrowanych >transakcji w promocji

    Na WP.pl dochodza bez problemu.

    Gall Anonim

  • 7. Data: 2007-04-20 20:40:34
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 20 Apr 2007 19:49:12 +0200, "Marcin" <k...@k...de>
    wklepał(-a):

    >Nie dostalem ani jendego. Konto (pocztowe) na onecie.

    Może antyspam ci wyciął? Zaloguj się przez WWW i przejrzyj katalog ze spamem.

  • 8. Data: 2007-04-23 00:32:26
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Dostajecie potwierdzenia mailowe zarejestrowanych transakcji w promocji
    > Visa? Bo ja już kilka wpisałam, a maili ani widu, więc nie wiem, czy to
    > wina Visy czy skrzynki.

    na konto na o2.pl doszlo mi kazde :)
    /wydaje mi sie, ze problem tkwi w ptaszkach;

  • 9. Data: 2007-04-23 18:32:20
    Od: "kris" <K...@w...pl>

    Użytkownik "Gall Anonim" <g...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Na WP.pl dochodza bez problemu.
    Na moim koncie na wp.pl były w folderze spam.

    Krzysiek

  • 10. Data: 2007-04-23 23:37:37
    Od: "Nika" <n...@a...pl>

    Użytkownik "kris" <K...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Gall Anonim" <g...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Na moim koncie na wp.pl były w folderze spam.

    Faktycznie. Moje konto na gazeta.pl musiało odrzucić potwierdzenia, na
    wp.pl poszło do folderu spam. Szkoda tylko, że przez superfiltry
    antyspamowe gazety chińscy spamerzy z viagrą za dwa dolary jakoś przechodzą
    bez problemu.