  • Data: 2021-07-18 12:26:57
    Temat: Re: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.07.2021 o 06:25, ptoki pisze:
    > To przestawiciel banku. Jak bank se takiego wybral i przeszkolil to
    > jego problem. Jak nie przeszkolil to tym bardziej jego problem. Jesli
    > ten student po podaniu danych ma dostep do mojego rachunku to jest
    > jebanym przedstawicielem jebanego banku. I w sumie tyle. Sadzilem ze
    > tu na grupie az tak daleko w krzaki umysly nie odlatuja.

    I naparwdę sądzisz, że wyświetla mu się komunikat, że rachunek zamknięto
    z powodu nieposiadania maseczki? Nie chodzi mi już o to, czemu to
    faktycznie zrobiono. Tylko skąd ów "student" może o tym wiedzieć.

    > Taaaa. Heroine tym rachunkiem finansowala. I rakiety
    > transkontynentalne do koeri kupowala.

    Co to ma do omawianego przez nas tematu.

    > Takbys przeczytal artykul i nie udawal idioty to bys wiedzial ze bank
    > przyznal ze za brak maseczki. A pismo wyslali takie z dupy.

    Widać, że "że ni w ząb" nie pojmujesz, co czytasz.

    > Jakby byly to by w pismie byl wymieniony paragraf. Ale bank nie
    > wymienil bo wiedzial ze to bylo by za grube matactwo.

    A skąd to wiemy? Widziałeś gdzieś to pismo? To nie decyzja
    administracyjna, by musiała być podstawa prawna.

    --
    Robert Tomasik