  • Data: 2021-07-18 06:25:32
    Temat: Re: [PKO BP] Zamkneli konto za brak maseczki
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 17 lipca 2021 o 17:18:46 UTC-5 Robert Tomasik napisał(a):
    > Samo przeczytanie nie wystarcza. Trzeba jeszcze zrozumieć.
    > Weź pomyśl. Infolinia łączy z jakimś Call Center. Tam siedzi jakiś
    > przypadkowy student i udziela odpowiedzi, które mu system wyświetla. I

    To przestawiciel banku. Jak bank se takiego wybral i przeszkolil to jego problem. Jak
    nie przeszkolil to tym bardziej jego problem.
    Jesli ten student po podaniu danych ma dostep do mojego rachunku to jest jebanym
    przedstawicielem jebanego banku. I w sumie tyle.
    Sadzilem ze tu na grupie az tak daleko w krzaki umysly nie odlatuja.

    > teraz kobieta dostała oficjalne pismo z banku, ze jej rachunek zamknęli
    > z powodu jakiś matactw, a ten student wie lepiej, że to za brak
    > maseczki. Wierzysz w to?

    Taaaa. Heroine tym rachunkiem finansowala. I rakiety transkontynentalne do koeri
    kupowala.

    > Ja nie mam zielonego pojęcia, za co tej kobiecie zamknęli rachunek. Nie

    Takbys przeczytal artykul i nie udawal idioty to bys wiedzial ze bank przyznal ze za
    brak maseczki. A pismo wyslali takie z dupy.

    > wykluczam, że może faktycznie za brak maseczki. Sądzę, że bardziej za
    > to, że problemowa była. Nie wiem, czy faktycznie na tych rachunkach były
    > jakieś podejrzane transakcje, choć zakładam, że coś tam musiało być -

    Jakby byly to by w pismie byl wymieniony paragraf. Ale bank nie wymienil bo wiedzial
    ze to bylo by za grube matactwo.

    > nad bankami jest nadzór bankowy, rzecznicy, a i do sądu ich mogą pozwać.
    > Nawet jeśli faktycznie szukali pretekstu, to coś tam mają. Ale, tak, czy
    > siak za absolutnie wykluczone uważam, by pracownik Call Center - i to
    > przypadkowy, bo przecież system przypadkowo przydziela - wiedział, że
    > kobiecie rachunek zamknęli za brak maseczki.

    Mnie tam rybka kto ci i jak zrobil. Poczekamy na pozew i jakis wyrok. Oby sie babce
    chcialo.