  • 21. Data: 2003-03-26 08:41:44
    Temat: Re: PEKAO klienci uciekaja ...
    Od: "Adam " <a...@N...gazeta.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl> napisał(a):

    > Kredyt tzn. nie linia kredytowa?

    > --

    > Przemysław Maciuszko

    Kredyt Hipoteczny denominowany w CHF , przeliczany po kursie dnia 8 każdego
    misiąca (za każdym razem inna kwota). Pieniążki na inne konto zabieram do
    mbanku i raz w miechu przelew na bieżący do pekao , nic nie dam krwiopijcom ,
    ale jak ślicznie mnie pani dyrektor departamentu sprzedaży przeprosiła w
    liście poleconym za potwierdzeniem odbioru , dlatego że nie przypadła mi do
    gustu oferta banku i Alianza( podwyzka za prowadzenie ponad 40%) , złodzieje.

    Niech sobie żyją dobrze ale nie za moje pieniądze ( no prawie bo kredyt).

  • 22. Data: 2003-03-26 10:12:35
    Od: p l <p...@w...pl>

    > Może i przeciętnemu nie jest potrzebna. Przeciętnie na codzień nie włamują
    > się do mieszkań. Ja miałem to nieszczęście. Po 2 godzinach od telefonu do
    > Elvii mioje drzwi potraktowane wcześniej przez oprychów jakąś grubą "brechą"
    > już się zamykały i dzięki temu mogłem (w miarę) spokojnie przespać noc.
    > Konto zdrożało, to fakt, ale po ostatnim zdarzeniu nie narzekam. Już wolę
    > płacić parę złotych więcej w Pekao niż chyba 19 (sic!) w Citibanku, który

    O.K., ty wolisz i masz prawo, ale ja NIE wolę, bo już mam ubezpieczenia
    i NIE chcę innych na siłę i o to mi chodzi - żeby klient był traktowany
    poważnie i miał prawo WYBORU czy chce czy nie chce wygodne i tanie
    ubezpieczenie, a nie stawiać go w sytuacji, że jak się nie godzi to może
    przecież rozwiązać umowę o prowadzeniu rachunku bankowego Eurokonto
    czyli w praktyce zmienić bank, co się zawsze wiąże z kłopotami na które
    z reguły nikt dla tych 2-6 PLN miesięcznie nie będzie się narażać.
    A to jest normalne wyłudzenie z gatunku: podchodzi menel jak parkujesz
    samochód i mówi - Popilnować samochodu za złotówkę? I co, nie dasz?

    p l

  • 23. Data: 2003-03-26 10:38:52
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Wed, 26 Mar 2003 11:12:35 +0100, p l <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    >A to jest normalne wyłudzenie z gatunku: podchodzi menel jak parkujesz
    >samochód i mówi - Popilnować samochodu za złotówkę? I co, nie dasz?
    ja nie daję. Mówię, że "nie ucieka". Ale Eurokant też już zamknąłem -
    jak tylko wprowadzili pierwszy "obowiązek" (chyba latem 2001)...
    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 24. Data: 2003-03-26 10:50:14
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Maciek Kycler pisze:
> [...]
    >już się zamykały i dzięki temu mogłem (w miarę) spokojnie przespać noc.

    Podobne ubezpieczenie w Kredyt Banku jest za darmo. Prowadzenie konta (z
    dostępem przez internet) kosztuje 4,5.

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 25. Data: 2003-03-26 12:06:59
    Od: bromden <b...@g...pl.no.spam>

    zamknalem eurokonto www, oddalem dzisiaj w oddziale
    token i karty, pan z troska w glosie pytal, czy to juz
    ostateczna decyzja, a pozniej jeszcze zapytal, czy nie
    chcialbym otworzyc standardowego eurokonta, ktorego oferta
    ostatnio bardzo sie wzbogacila i jak zachoruje to
    przyjdzie do mnie lekarz do domu...
    z ciezkim sercem odmowilem

    --
    bromden[at]gazeta.pl