  • 1. Data: 2009-06-10 06:29:29
    Temat: PEKAO SA zlecenia stale dzisiaj
    Od: mierzvoj <m...@f...gazeta.pl>

    witam dzisiaj zlecenia stale w PEKAO SA poszly mi podwojnie. Czy ktos ma
    podobnie jak ja? pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-10 14:59:53
    Temat: Re: PEKAO SA zlecenia stale dzisiaj
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > witam dzisiaj zlecenia stale w PEKAO SA poszly mi podwojnie. Czy ktos ma
    > podobnie jak ja? pozdrawiam

    Awaria. Kasa ma wrócić w nocy

    Darek

  • 3. Data: 2009-06-10 15:22:44
    Od: arekmx <a...@g...pl>

    Darek wrote:

    > Awaria. Kasa ma wrócić w nocy

    Ta awaria rozszerzyła się też na karty ? "Wydawca odmówił autoryzacji
    transakcji" itp

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 4. Data: 2009-06-10 16:25:32
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Ta awaria rozszerzyła się też na karty ? "Wydawca odmówił autoryzacji
    > transakcji" itp

    A skąd mam wiedzieć?
    Zadzwoń na obsługę kart i się dowiesz.

    Darek

  • 5. Data: 2009-06-10 17:29:29
    Od: arekmx <a...@g...pl>

    Darek wrote:

    > A skąd mam wiedzieć?
    > Zadzwoń na obsługę kart i się dowiesz.

    Ok, powinienem napisać zdanie twierdzące zamiast pytającego.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl