  • 1. Data: 2009-06-09 18:05:07
    Temat: Alior - pobieranie opłaty za kartę
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kiedy Alior pobiera opłatę za kartę ? Miesiąc od założenia rachunku
    minął i nic nie pobrali.

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2009-06-09 19:39:55
    Temat: Re: Alior - pobieranie opłaty za kartę
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Mithos pisze:
    > Kiedy Alior pobiera opłatę za kartę ? Miesiąc od założenia rachunku
    > minął i nic nie pobrali.

    A nie ma promocji - jakis okres bez pobierania?

  • 3. Data: 2009-06-09 20:28:21
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    krzysztofsf pisze:
    > A nie ma promocji - jakis okres bez pobierania?

    Teraz jest. Jak ja zakładałem to nie było.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-06-09 21:15:19
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "krzysztofsf" news:h0mdqj$bb0$1@news.wp.pl

    > A nie ma promocji - jakis okres bez pobierania?

    Podobno jak się brało udział w ich konkursie, przed tym jak wchodzili na
    rynek to dostawało się debetówkę za friko przez okres 12 miesięcy. A
    teraz? - chyba nie ma nic (kolega jest szczęściarzem?)... Poprawcie jak
    jestem w błędzie.

  • 5. Data: 2009-06-09 21:17:28
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Mithos" news:h0mgln$b95$2@news.onet.pl

    > Teraz jest. Jak ja zakładałem to nie było.

    A jaka to promo? :)

  • 6. Data: 2009-06-09 21:24:27
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Valdi.Pavlack pisze:
> [...]
    > rynek to dostawało się debetówkę za friko przez okres 12 miesięcy. A
    > teraz? - chyba nie ma nic (kolega jest szczęściarzem?)... Poprawcie jak

    Jesteś w błędzie :

    http://konkurs.aliorbank.pl/oferta_specjalna

    --
    Mithos

  • 7. Data: 2009-06-10 01:12:59
    Od: Bungiel <d...@g...com>

    On Jun 9, 8:05 pm, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Kiedy Alior pobiera opłatę za kartę ? Miesiąc od założenia rachunku
    > minął i nic nie pobrali.

    Tak przy okazji tylko - ta debetówka to pin czy podpis?

  • 8. Data: 2009-06-10 07:16:27
    Od: Wojtek <w...@w...pl>

    > Tak przy okazji tylko - ta debetówka to pin czy podpis?
    pin

    Wojtek

  • 9. Data: 2009-06-10 08:40:23
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Kiedy Alior pobiera opłatę za kartę ? Miesiąc od założenia rachunku
    > minął i nic nie pobrali.

    Nie napisałeś kartę do jakiego konta, np. za kartę do zarabiającego
    pobierają chyba od 3 miesiąca.

    a.

  • 10. Data: 2009-06-12 22:14:41
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Bungiel pisze:
    > Tak przy okazji tylko - ta debetówka to pin czy podpis?

    A w jaki sposób wypłacić pieniądze z bankomatu podpisem ?

    --
    Mithos